فناوری و تکنولوژی

«همستر کامبت» رکورد گینس را می‌زند؟

خرید فالوور از سایت اینبو

در دنیای فناوری، رسیدن به 150 میلیون کاربر یک نقطه عطف فوق العاده است. تنها موفق‌ترین پلتفرم‌ها به چنین نقطه عطفی می‌رسند و بنابراین ظهور Hamster Combat یکی از موفق‌ترین داستان‌های سال 2024 است.

به گزارش سرگرمی روز به نقل از کوین تلگراف، بازی واقعیت مجازی موبایلی «پوکمون گو» در سال 2016 در عرض 33 روز به 150 میلیون کاربر رسید و این رکورد تا تابستان سال 2023 شکسته می شود، زمانی که اپلیکیشن «Trades» اینستاگرام پس از 6 سال به 150 میلیون کاربر برسد. روزها.

“Treads” همچنان این رکورد را در اختیار دارد، اما بازی تلگرامی “Hamster Combat” ادعا می کند که سومین اپلیکیشن تاریخ است که به سرعت از مرز 150 میلیون کاربر عبور کرده است.

Sébastien Bourget، یکی از بنیانگذاران Metaverse “Sandbox” به Cointelegraph گفت: “رشد شگفت انگیز بازی های مبتنی بر تلگرام گواهی بر سرعت نوآوری است و بازی هایی مانند Hamster Combat در حال اختراع رویکرد کلیک برای کسب درآمد در بازی ها هستند. .” انجام دادند

مکانیک‌های بازی Hamster Combat به محتوای بازی در یوتیوب و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط هستند. در نتیجه، صفحه یوتیوب “همستر کامبت” از تعداد مشترکین “مستر هیولا” که بیشترین مشترک کانال در یوتیوب است، پیشی گرفت.

این تیم به عنوان اولین کانال یوتیوب که در یک هفته بیش از 10 میلیون مشترک را جذب کرد، مدعی ثبت رکورد جهانی گینس شد. یک کارشناس یوتیوب به کوین تلگراف گفت: Hamster Combat در حال حاضر ۱۱ دلار به ازای هر هزار بازدید از درآمد تبلیغات کانال یوتیوب خود به دست می آورد.

این کانال از زمان راه اندازی در 24 می تا 26 ژوئن 473,709,858 بازدید داشته و 5.2 میلیون دلار کسب کرده است. درآمد روزانه تبلیغات از 100 هزار در چند روز اول به افزایش قابل توجهی در ماه گذشته افزایش یافت.

داده های Social Blade نشان می دهد که کانال طی دو هفته گذشته به طور متوسط ​​21 میلیون بازدید در روز داشته است که معادل پرداخت 230000 دلار درآمد تبلیغات در روز در 14 روز گذشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا