فناوری و تکنولوژی

هوش مصنوعی جدید اینستاگرام در دایرکت

خرید فالوور از سایت اینبو

زاکربرگ گفت: “به عنوان بخشی از این آزمایش، کاربران ممکن است در هفته های آینده این ربات چت هوش مصنوعی را در صفحه هوش مصنوعی مورد علاقه و مبتنی بر علاقه خود در اینستاگرام ببینند.”

به گزارش سرگرمی روز به نقل از سایت Verge، این آیتم ها ابتدا در قسمت دایرکت یا پیام رسان اینستا نمایش داده می شوند و به صورت واضح برچسب هوش مصنوعی خواهند داشت. زاکربرگ چندین ویدئو از مکالمات با چت ربات های هوش مصنوعی را به عنوان نمونه به اشتراک گذاشت.

در اطلاعیه ای در این رابطه آمده است که پیام ها توسط هوش مصنوعی تولید می شوند و برخی ممکن است نادرست یا نامناسب باشند. متا همچنین عنوان “AI” را در مقابل نام سازنده صفحه قرار می دهد تا نشان دهد که شما با یک هوش مصنوعی صحبت می کنید.

زاکربرگ گفت: «ما هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام داده‌ایم تا مطمئن شویم که آنها مفید هستند، به سؤالات طرفدارانشان پاسخ می‌دهند و می‌توانند به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و مفید با مردم صحبت کنند». هنوز روزهای اولیه بتا برای این هوش مصنوعی است، بنابراین ما به کار بر روی بهبود آن ادامه می دهیم و به زودی در دسترس افراد بیشتری قرار می دهیم.

البته او بیشتر در مورد استراتژی هوش مصنوعی متا صحبت کرد: «ما فکر می کنیم مردم می خواهند با افراد و مشاغل مختلف تعامل داشته باشند و باید هوش مصنوعی های مختلفی وجود داشته باشد که منعکس کننده علایق مختلف باشد. متا می خواهد با ایجاد هوش مصنوعی خود، سازندگان و در نهایت کسب و کارهای کوچک را قادر سازد تا با جوامع و مشتریان خود تعامل داشته باشند. “ما فکر می کنیم که تجربه بسیار فراگیرتری ایجاد می کند و به آنها امکان می دهد پویاتر و مفیدتر باشند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا