سبک زندگی

هیجان سفر با کندترین قطار جهان

خرید فالوور از سایت اینبو

در دنیای امروز، مردم تا آنجا که می توانند از فناوری استقبال می کنند تا سرعت تولیدات مدرن خود را افزایش دهند. ساخت هواپیماهای مافوق صوت، قطارهای پرسرعت و خودروهای با سرعت سرسام آور نمونه هایی از این گونه محصولات هستند. اما امروز کسی نیست که از مرد خوش شانس بپرسد که این همه سرعت برای او چیست؟

به گزارش سرگرمی روز، پذیرفته شد! وقتی سوار سریع ترین خودروی دنیا می شوید، مسافت هزاران کیلومتری از نقطه شروع A تا مقصد B را سریعتر از قبل طی می کنید و زودتر به مقصد می رسید، اما پس چه؟ پس چگونه به کوه ها و دشت های اطراف خود نگاه کنید؟ پس لذتی که می توانید از این مسیر کسب کنید کجا می رود؟

هیجان سفر با کندترین قطار دنیا

بد نیست بدانید در گوشه ای از این دنیای پرشتاب جایی هم وجود دارد که سرعت طرفداران زیادی ندارد. مکانی در قلب کوه های آلپ در دل طبیعت سوئیس. قطار Swiss Glacier Express که 2 استراحتگاه کوهستانی زرمات و سنت موریتز را به هم متصل می کند، رکورد کندترین قطار جهان را در اختیار دارد. این قطار در بهترین حالت 8 ساعت مسافت 290 کیلومتری را طی می کند، یعنی با سرعتی در حدود 36 کیلومتر در ساعت و شاید کمی بیشتر از سرعت یک دوچرخه معمولی.

البته این قطار مسافران خاص خود را دارد. مسافرانی که عجله ای برای رسیدن به مقصد ندارند و ترجیح می دهند با وسیله نقلیه از کوه های آلپ عبور کنند و از تونل ها و پل های مسیر عبور کنند تا از پنجره های قطار به استقبال طبیعت بکر این مناطق بروند.

این قطارها دارای پنجره های پانوراما هستند تا مسافران با این سرعت کم از مناظر لذت ببرند. این قطار در مدت 8 ساعت سواری رایگان از 292 پل و 91 تونل عبور می کند.

هیجان سفر با کندترین قطار دنیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا