اخبار روز

واریز جدید برای دارندگان سهام عدالت / تاریخ واریزی

خرید فالوور از سایت اینبو

اصغر توکلی گفت: سود سهام باقی مانده شرکت ها در سال 1401 در اوایل سال 1403 به حساب افراد واریز می شود که این افراد که حدود 30 درصد سهامداران را شامل می شوند مربوط به دو شرکت سرمایه ای هستند که سود حاصل از افزایش سرمایه آنها را به همراه داشته است. به موقع به حساب سهامداران واریز نشده است.»

به گزارش سرگرمی روز، وی افزود: پیرو مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر تقسیم سود سهام عدالت بین سهامداران، مقرر شد سود سهام عدالت در دو مرحله تا پایان آذرماه به حساب سهامداران واریز شود. مرحله بعدی قبل از پایان سال.”

رئیس هیأت مدیره شرکت های تعاونی سرمایه کشور تصریح کرد: با توجه به انتظارات و برنامه ریزی های انجام شده در روزهای پایانی سال 1402، با تلاش دولت برای واریز کردن جامعه سرمایه به حساب سهامداران، بخش بزرگی از آن به حساب سهامداران واریز شد. از این سود به حساب سهامداران واریز شده است. اما سهامداران یکی دو شرکت که قرار بود سود سرمایه خود را به موقع به حساب سهامداران واریز کنند در این مرحله از دریافت سود بازماندند.

وی توضیح داد: اگر منتظر می ماندیم تا پایان سال 1402 این دو شرکت سود را به حساب سهامداران واریز کنند، شاید تقسیم سود صورت نمی گرفت.

توکلی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده باقیمانده هایی که حدود 20 تا 30 درصد سهامداران تحت پوشش سهام کشور هستند و در سال 1401 سود دریافت نکرده اند، این سود در سال 1403 به حساب آنها واریز می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا