اخبار روز

وضعیت بازار مرغ در آخرین روز ۱۴۰۲

خرید فالوور از سایت اینبو

مشاهدات میدانی بازار مرغ در آخرین روز سال 1402 نشان می دهد که مرغ در مزارع به قیمت 76 هزار و 500 تومان به فروش می رسید.

به گزارش سرگرمی روز، تنها چند ساعت تا پایان سال 1402 باقی مانده است که با توجه به مشاهدات میدانی از بازار مرغ مشاهده می شود که در میادین میوه و تره بار هر کیلوگرم مرغ گرم به قیمت بازار به فروش می رسد. 76500 تومان اما این قیمت در فروشگاه ها متغیر است و به طور متوسط ​​حدود 95 هزار تومان به فروش می رسد.

اختلاف قیمت 10 تا 20 هزار تومانی مرغ های آزاد و دولتی باعث می شود مردم برای تهیه مرغ مورد نیاز خود به بازارها بیایند و صف های طولانی را به دنبال داشته باشد.

در روزهای اخیر مسئولان مربوطه اعلام کردند که رکورد جوجه ریزی شکسته شده و ماهانه بیش از 150 میلیون قطعه جوجه ریزی می شود و این موضوع را مطرح کردند که در بازار هیچ کمبودی نداریم و حتی مازاد نیاز داخلی تولید می کنیم که این امر باعث می شود. قطعاً تعادل را در بازار به ارمغان می آورد، نوسانات کمتری را در بازار نشان داد، اما بازار امروز نشان می دهد که این نرخ نسبت به روزهای اخیر افزایش یافته و هنوز صف خرید مرغ وجود دارد.

اگرچه به گفته کارشناسان یکی از دلایل نوسانات قیمت در روزهای پایانی سال افزایش تقاضا است، اما می‌گویند در صورت افزایش قیمت صحیح، دامنه این نوسانات کمتر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا