مد و زیبایی

پرطرفدارترین بلوز زنانه شیک مجلسی و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

بلوز زنانه شیک

خوب، بچه ها، امروز می خواهم در مورد یک موضوع بسیار مهم و شگفت انگیز صحبت کنم که مطمئنم همه شما به آن علاقه دارید: بلوز زنانه زیبا! بلوز یکی از آن لباس هایی است که هر دختری باید حداقل چند عدد در کمد لباس خود داشته باشد. چرا؟ زیرا با یک لباس بلوز می توانید به راحتی استایل خود را از استایل کژوال به استایل شیک و رسمی تغییر دهید. حال ببینیم چه مدل هایی از این بلوزها وجود دارد و کدام یک مناسب ترند.

مدل بلوز زنانه

****

مدل بلوز لباس تمیز و شیک

****

مدل بلوز گیپور

وقتی صحبت از بلوزهای شیک ایرانی زنانه می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد طرح ها و نقش های خاص و زیبای ایرانی است. این بلوزها معمولاً از پارچه های مرغوب دوخته می شوند و کارهای دستی مانند گلدوزی، سوزن دوزی و ترمه دوزی روی آن ها انجام می شود. مثلا بلوز با طرح سنتی ایرانی هم می تواند بسیار شیک باشد و هم بسیار خاص. این مدل بلوز هم برای مجالس رسمی و هم برای مهمانی های خانوادگی مناسب است و می توان آن را با دامن یا شلوار ساده ست کرد. برای این نوع بلوزها بیشتر از پارچه هایی مانند ترمه، ساتن و مخمل استفاده می شود که جلوه خوبی دارند و راحت هستند.

مدل بلوز گیپور زنانه

****

بلوز حریر شیک

****

الگوی تمیز بلوز زنانه

حالا به یک مدل بلوز ساده و شیک می رسیم. این نوع بلوزها برای کسانی که سادگی و مینیمالیسم را دوست دارند بسیار مناسب است. بلوزهای ساده و شیک معمولا بدون تزیینات اضافی هستند و سادگی آن ها را بسیار شیک جلوه می دهد. مثلا یک بلوز سفید ساده با یقه شیک و دکمه های زیبا می تواند بسیار جذاب باشد. می توانید این بلوزها را با شلوار یا دامن های رسمی ست کنید و برای مناسبت های مختلف مانند محل کار، مهمانی ها و حتی جلسات رسمی از آن ها استفاده کنید. یکی از مزیت های این مدل بلوز این است که هرگز از مد نمی افتند و همیشه شیک و مدرن به نظر می رسند.

مدل بلوز نخی زنانه

****

مدلی تمیز از بلوز زنانه شیک

****

بلوز زنانه شیک

گیپور همیشه جزو پارچه های محبوب و شیک برای لباس های رسمی بوده است. مدل بلوز گیپور زنانه برای کسانی که دوست دارند کمی جذابیت و رمانتیک به استایل خود اضافه کنند، انتخابی عالی است. بلوزهای گیپور با طرح های متفاوت و زیبا می توانند بسیار شیک و جذاب باشند. مثلا یک بلوز گیپور با آستین بلند و یقه بسته هم می تواند خیلی رسمی باشد و هم بسیار شیک. می توانید این نوع بلوزها را با شلوار یا دامن های ساده ست کنید و از آن ها برای مراسم های مختلف مانند مهمانی ها، جشن ها و حتی عروسی ها استفاده کنید. گیپور پارچه ای است که هم بسیار شیک و هم شیک است، بنابراین پوشیدن بلوز گیپور مطمئناً سر را به سمت خود می کشد.

بلوز زنانه شیک مدل 1403

****

بلوز زنانه شیک 2024

****

مدل بلوز لباس تمیز

ابریشم نیز مانند گیپور یکی از پارچه های محبوب برای لباس های رسمی است. یک بلوز حریر شیک به دلیل جنس لطیف و نرمی که دارد، هم بسیار راحت و خنک است و هم بسیار شیک و رسمی. این بلوزها معمولا با طرحی ساده و شیک دوخته می شوند و می توان آن را با هر نوع لباسی ست کرد. برای مثال یک بلوز ابریشمی سفید یا کرم می تواند برای مهمانی ها و مجالس رسمی انتخابی عالی باشد. ابریشم به لطف پارچه خاص خود به خوبی روی بدنه می آید و حسی لوکس و شیک به استایل شما می دهد. می توانید این نوع بلوز را با دامن یا شلوار رسمی ست کنید و برای مجالس مختلف استفاده کنید. از طرفی بلوز حریر بسیار سبک و خنک و مناسب روزهای گرم سال است.

الگوی شیک بلوز زنانه ایرانی

****

مدل بلوز زنانه شیک

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا