مد و زیبایی

پرطرفدارترین دامن گلدار تابستانی نخی و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

دامن تابستانی نخی گلدار

آه، چه دامنی! چه کلمه شگفت انگیزی! برای ما خانم‌ها، داشتن چند دامن گلدار در کمد لباس‌مان همیشه یک تقویت عالی است. حالا اگر این دامن ها هم رنگارنگ و شاد باشند بهتر از این نمی شود. بریم سراغ دسته اول دامن ها یعنی دامن نخی گلدار تابستانی. این دامن ها یکی از لباس هایی هستند که نمی خواهید تابستان امسال از آن جدا شوید. سبک و خنک با طراحی زیبا و رنگ های شاد که حس تابستان را به خوبی منتقل می کند. این دامن ها نه تنها راحت هستند، بلکه برای روزهای گرم تابستان که می خواهیم شیک و در عین حال راحت باشیم، انتخابی عالی هستند.

دامن تابستانی نخی گلدار زیبا

****

دامن تابستانی نخی گلدار زیبا

****

دامن تابستانی نخی گلدار خاص

می توانید دامن تابستانی نخی گلدار را با یک تاپ ساده یا یک تی شرت سفید ست کنید. حتی یک پیراهن جین هم می تواند انتخاب خوبی باشد. اگر می خواهید شیک تر به نظر برسید، می توانید یک کمربند باریک و یک جفت صندل به استایل خود اضافه کنید. می توانید این دامن ها را در مهمانی های دوستانه، پیک نیک های تابستانی یا حتی خریدهای غیررسمی بپوشید. نکته مهم این است که احساس راحتی کنید و از روز خود لذت ببرید.

دامن تابستانی نخی گلدار ساده

****

دامن تابستانی نخی گلدار

****

دامن ابریشمی گلدار

حالا بریم سراغ دامن کوتاه گلدار. این دامن ها بیشتر مناسب خانم هایی است که می خواهند استایلی شاد و پرانرژی داشته باشند. دامن های کوتاه با نقوش گل، انتخابی واقعا شیک و جذاب است. می توانید این دامن ها را با یک بلوز ساده و یک جفت پاشنه بلند یا حتی نخی ست کنید. این سبک هم برای زندگی روزمره و هم برای موقعیت های خاص مناسب است.

دامن کلوش ابریشمی

****

صفحه ساخت دامن

****

دامن بلند گلدار

دامن های گلدار کوتاه معمولا از پارچه های مختلف مانند پنبه، پنبه یا حتی جین ساخته می شوند. انتخاب پارچه بستگی به فصل و موقعیت دارد. به عنوان مثال دامن های نخی و خنک بیشتر برای تابستان مناسب هستند اما برای پاییز و زمستان می توانید از پارچه های ضخیم تری استفاده کنید. این دامن ها را می توانید در مهمانی ها، مجالس دوستانه و یا حتی جلسات کاری غیررسمی بپوشید و همیشه استایلی شیک و متفاوت داشته باشید.

بلوز با دامن گلدار

****

دامن کوتاه گلدار

****

دامن گل

اما دامن کلوش ابریشمی! این دامن ها یک انتخاب فوق العاده شیک و جذاب برای خانم هایی است که به دنبال استایلی متفاوت و خاص هستند. دامن های ابریشمی کلوش معمولا از پارچه های ابریشمی سبک و با کیفیت درست می شوند و بسیار راحت و خنک هستند. این دامن ها با بلوزهای ساده یا حتی تاپ های شیک بسیار خوب ست می شوند و ظاهری منحصر به فرد به شما می دهند.

بلوز خانگی با دامن گلدار

*****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا