مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل بلوز دامن مجلسی بلند و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

بلوز دامن مدل لباس بلند

اول از همه به سراغ مدل بلوز با دامن بلند می رویم. این مدل ها برای مهمانی ها و مجالس خاص مناسب هستند. ترکیب بلوزهای شیک و دامن های بلند استایلی بسیار شیک و شیک به شما می دهد که نظر همه را به خود جلب می کند. برای مثال می توانید یک بلوز حریر سفید را با یک دامن بلند مشکی یا نقره ای ست کنید و با یک جفت کفش پاشنه بلند کامل کنید. بنابراین شما هم شیک هستید و هم بسیار راحت. این مدل ها برای مهمانی های عصرانه و مجالس رسمی بسیار مناسب هستند.

بلوز مدل دامن حریر

****

بلوز دامن لباس مدل جدید اینستا

****

بلوز دامن مدل لاکچری

حالا بریم سراغ مدل های لوکس! این مدل ها بسیار پر زرق و برق و جذاب هستند. در این مدل ها از پارچه های بسیار گران قیمت مانند ساتن، حریر و حریر استفاده شده است. به عنوان مثال، یک بلوز ساتن طلایی با یک دامن مشکی زیبا می تواند شما را به یک ملکه تبدیل کند. اگر به دنبال یک استایل بسیار خاص و منحصر به فرد هستید این مدل ها را از دست ندهید. این استایل ها بیشتر برای مهمانی های بسیار فانتزی و شیک که می خواهید مثل یک ستاره بدرخشید مناسب هستند.

بلوز مدل دامن خانگی

****

مدل بلوز و دامن گلدار

****

مدل بلوز و دامن گلدار

خب از کوپن ها بگذریم، بریم سراغ مدل های خانگی. این مدل ها در درجه اول برای استفاده روزمره و راحتی در خانه در نظر گرفته شده اند. در این مدل ها از پارچه های نرم و راحت مانند نخی و کتان استفاده شده است. برای مثال یک بلوز نخی سفید با دامن گلدار کوتاه می تواند یک انتخاب عالی برای خانه باشد. این مدل ها هم راحت هستند و هم زیبا. پس اگر به دنبال استایلی راحت برای منزل خود هستید، حتما این مدل ها را امتحان کنید.

مدل زیبای بلوز دامن بلند

****

بلوز دامن مدل لباس بلند

****

مدل زیبای بلوز دامن بلند

اگر از طرفداران گل و بلبل هستید الگوهای گل برای شما مناسب است. این الگوها با طرح های گلدار رنگارنگ و شاد به شما احساس تازگی و نشاط می دهند. به عنوان مثال، یک بلوز ابریشمی گلدار با دامن شیک سفید می تواند ترکیبی بی نظیر باشد. این مدل ها برای مهمانی های تابستانی و بهاری که می خواهید با استایلی شاد و پرانرژی در آن شرکت کنید بسیار مناسب هستند. پس اگر به دنبال استایلی پر از رنگ و زیبایی هستید این مدل ها را از دست ندهید.

بلوز دامن زنانه

****

مدل جدید بلوز دامن لباس

****

مدل بلوز دامن

بلوز حریر با دامن یکی از مدل هایی است که بسیار شیک و شیک است. پارچه های ابریشمی با لطافت و زیبایی خاص خود استایلی بسیار خاص و جذاب به شما می دهند. مثلا یک بلوز حریر مشکی با دامن بلند نقره ای می تواند ترکیبی بسیار شیک و جذاب باشد. این مدل ها بیشتر مناسب مهمانی های شبانه و رسمی هستند که می خواهید استایلی بسیار شیک و شیک داشته باشید.

بلوز زنانه شیک با دامن

****

مدل خاص بلوز دامن لباس بلند

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا