مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل تونیک مجلسی و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل تونیک مجلسی

لباس های شب شامل طیف گسترده ای از تنوع هستند که به هر خانمی با هر سلیقه و سبکی اجازه می دهد تا مدلی را به دلخواه خود انتخاب کند. لباس هایی با طرح های متفاوت و فوق العاده برای هر سایز. در این مطلب برای شما آلبومی با انواع مدل های تن پوش آماده کرده ایم. برای مشاهده و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه باشید

مدل تونیک مجلل

عکس اول مربوط به مدل کیمونویی است که به رنگ مشکی ساخته شده است. این تونیک از ابریشم مشکی و با لبه های گلدوزی شده طلایی طراحی شده است و با کیف مشکی طلایی و شلوار جاذب مشکی ست می شود.

بهترین مدل لباس تونیک

مدل لباس تونیک زنانه از پارچه ابرویی مرغوب با بستن جلوی بلند با دکمه های طلایی و آستین های مچی کش دار. این لباس در پنج رنگ مختلف عرضه می شود.

تونیک ایرانی مدل جدید

تونیک زنانه به صورت مربع های بسیار کوچک، جلوی کوتاه و بسته با طرح مچ کش و چین دار جلوی لباس. موجود در رنگ های صورتی و مشکی.

تونیک کاغذ مجلسی

مدلی دخترانه و فوق العاده شیک به صورت لباس جلو بسته و تونیک بلند با پارچه تنفس با آستین های گشاد. ساخته شده در پنج رنگ مختلف پاییزی.

لباس تونیک بلند

یک استایل بسیار شیک و رسمی که به صورت ست پیراهن و شلوار در رنگ های سبز و نارنجی ساخته شده از پارچه نخی به صورت شلوار و پیراهن گشاد با جیب جلو.

زیباترین مدل تونیک گلدار زنانه

اگر لباس هایی با طراحی خاص دوست دارید، این مدل انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. از پارچه نخی مشکی بلند با بست جلو با طرح آستین کش دار و پارچه طرح دار روی یقه.

زیباترین مدل تونیک بلند زنانه

تونیک مخمل زنانه مناسب مجالس مختلف به شکل کوتاه و جلو بسته با طرح نگین به شکل الماس و پروانه.

زیباترین مدل تونیک زنانه

پیراهن راه راه سیاه و سفید با بست جلو کوتاه و طرح دکمه همراه با شلوار دمپایی مشکی.

مدل تونیک بلند زنانه

تصویر آخر مربوط به الگوی پیراهن پارچه ای کرپ زنانه به رنگ آبی کاربنی به شکل گشاد و گشاد با آستین های روکش شده با پارچه لم است. ست شده با شلوار مشکی زنانه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا