مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل جا ملاقه ای و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل ملاقه گیر

وقتی می خواهیم در مورد یک مدل ملاقه گیر خوب برای مجالس صحبت کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان می رسد این است که چقدر این وسایل می توانند به آشپزخانه نظم بدهند. ملاقه، آن ظروف کوچکی که برای نگهداری وسایل آشپزی مانند کفگیر و ملاقه استفاده می شود، دقیقاً همان چیزی است که از یک آشپزخانه معمولی انتظار داریم. دیگر جای سردرگمی نیست زیرا همیشه می دانید ملاقه و کفگیر کجاست. ملاقه های زیادی در بازار وجود دارد که از مواد مختلفی ساخته شده اند: چوب، پلاستیک، فلز و حتی سرامیک.

به جای ملاقه

****

مدل ملاقه گیر زیبا

****

جا قاشقی نو

پایه ملاقه چوبی یک انتخاب سنتی و گرم برای آشپزخانه است. این نقوش حس طبیعی و دلپذیری به فضا می بخشد و معمولاً با دست ساخته می شوند، بنابراین هر کدام از آنها نوعی هنر به حساب می آیند. برخلاف سرامیک یا فلز، این مدل ها کمی پر سر و صدا هستند و در صورت برخورد وسیله پخت و پز مزاحمتی ایجاد نمی کنند. کاردک های چوبی راحت تر از فلزی در دست قرار می گیرند و چون بافت طبیعی دارند، آشپزخانه را بهتر می کنند.

تنظیم کننده کفگیر ملاقه

****

به جای ملاقه چوبی

****

مدل ملاقه شیک

ملاقه سرامیکی نیز گزینه ای شیک و زیباست. این مدل ها به دلیل ظاهری که دارند معمولا برای مجالس و مهمانی ها استفاده می شوند. سرامیک ها با طرح های رنگارنگ و مینیمال خود فضایی شیک و زیبا به آشپزخانه می بخشند. از همه مهمتر تمیز کردن این مدل ها بسیار آسان است و می توانید بدون نگرانی از خط و خش و زنگ زدگی از آنها استفاده کنید. اگرچه وزن آنها بیشتر از مدل های چوبی و فلزی است، اما ارزش هنری و تزئینی خاص خود را دارند که برای بسیاری از خانواده ها مهم است.

یک مدل ملاقه ساده

****

مدل ملاقه گیر جذاب

****

مدل ملاقه گیر زیبا

پایه کفگیر ملاقه ای می تواند جایگزین خوبی برای سازمان دهنده های معمولی باشد. معمولاً از فلز یا پلاستیک محکم ساخته شده است و طراحی اولیه آن ابزارهای پخت و پز را به صورت عمودی نگه می دارد تا فضای آشپزخانه را بهتر مدیریت کند. این مدل‌ها به سرآشپز اجازه می‌دهد راحت‌تر وسایل مورد نیاز خود را پیدا کند و از اتلاف وقت به دنبال ملاقه و کفگیر جلوگیری کند. حتی برخی از این قفسه ها به قدری زیبا طراحی شده اند که می توانند عنصری تزئینی باشند و زیبایی آشپزخانه را چند برابر کنند.

ملاقه سرامیکی

****

ملاقه سرامیکی

****

ملاقه مدل خاص

استفاده از ملاقه در مجالس و مهمانی ها نه تنها باعث نظم بخشیدن به آشپزخانه می شود، بلکه باعث می شود تجربه آشپزی بهتری داشته باشیم. وقتی همه چیز مرتب است و می دانیم همه چیز کجاست، آشپزی لذت بخش تر می شود.

ملاقه مدل لوکس

****

مدل ملاقه شیک

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا