مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل شال پاییزه و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

روسری مدل پاییزی

روسری های پاییزی از جذاب ترین و فوق العاده ترین اجناس در سبک پاییزی-زمستانی هستند. این روسری ها اغلب از موهر ساخته می شوند و لطافت و لطافت خاصی دارند. تنوع زیاد این مدل روسری ها یکی دیگر از دلایل محبوبیت زیاد آن ها در بین خانم ها است. در این مطلب برای شما آلبومی با انواع مدل روسری های پاییزی آماده کرده ایم. برای بررسی این مدل های جذاب با ما همراه باشید.

مدل جدید شال پاییزی

تصویر اول مربوط به الگوی پاییزی روسری از پارچه گلدار با حاشیه گلدوزی شده است که در رنگ های مشکی، سفید، نارنجی، بنفش و سبز موجود است.

شال مجلسی 2023 جدید

شال مویر پاییزی زنانه بسیار نرم و در عین حال گرم از ترکیب رنگ های نارنجی و طوسی ایجاد شده است.

روسری و شال های شیک بخرید

از این روسری جذاب استفاده کنید تا استایل های پاییزی خود را شیک تر کنید. یک شال بسیار شیک در ترکیب رنگ موی طوسی و قرمز تیره.

سایت روسری و شال مجلسی

عکس مربوط به شال کرم قهوه ای رنگ مناسب فصل پاییز و زمستان است. این روسری بسیار شیک از موهر ساخته شده و انتخابی عالی برای تکمیل استایل شما خواهد بود.

انواع روسری جدید

رنگ و طرح جذاب شال آن را به یکی از پرطرفدارترین مدل های پاییزی تبدیل کرده است. ساخته شده از پارچه موهر خاکستری و آبی با طرح منگوله دوزی زرد.

یک روسری مارک بخرید

با استفاده از این شال آبی پاییزی می توانید استایلی فوق العاده شیک برای خود بسازید. روسری ساخته شده از موهر با کیفیت و بادوام.

روسری موی جدید

مدل شال پاییزی زنانه از پارچه ضخیم و با کیفیت با طرح و رنگ طوسی و سرخابی در کنار هم. یک انتخاب عالی برای خانم های خوش سلیقه.

روسری جدید 1402

روسری ترکیبی از رنگ سفید و صورتی و چهارخانه با طرحی فوق العاده ساده و زیبا.

    قیمت شال موهر پاییزه

تصویر آخر مربوط به مدل شال موهر پاییزی زنانه از پارچه چین دار و طرح منگوله در لبه های شال می باشد. یک انتخاب عالی برای استایل های شیک پاییزی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا