مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل لباس مجلسی گلدار شیک و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل لباس گلدار شیک

خوب بچه ها، امروز می خواهیم به طور خصوصی در مورد مدل لباس گلدار شیک و مد روز صحبت کنیم. می دانید، این روزها هیچ کس به دنبال لباس های بسیار فانتزی و پر زرق و برق نیست. همه به دنبال سادگی با یک ادویه زیبا هستند. حالا اگر این زیبایی با طرح گل ست شود، چه چیز دیگری بهتر است؟ بیایید به چند مدل لباس بپردازیم که هم شیک، هم راحت و هم برای هر مهمانی و جشنی مناسب هستند.

مدل لباس حریر گلدار

****

مدل لباس حریر دو تکه گلدار

****

مدل لباس کرپ

اولین مدلی که می خواهم در مورد آن صحبت کنم این است لباس ساده و گلدار در دو رنگ لباسی را در نظر بگیرید که ترکیبی از رنگ ساده و طرح گل است. مثلا دامن ساده و رویه آن گلدار است. این ترکیب بسیار زیبا و جذاب است زیرا هم ساده است و هم طرح گلدار به نوعی به آن جذابیت و طراوت می بخشد. این مدل برای مجالس نیمه رسمی و مهمانی های دوستانه بسیار مناسب است. همچنین می توانید آن را با یک جفت کفش ساده و یک کیف کوچک ست کنید و به راحتی در مهمانی بدرخشید.

لباس طرح گل دوبل

****

مدل لباس گلدار کوتاه

***

مدل لباس با پارچه کرپ حریر

حالا بریم سراغ لباس حریر دو تکه گلدار. وای چقدر این مدل زیباست ابریشم همیشه یک ماده نرم و لطیف بوده است که در ترکیب با طرح گلدار یک لباس فوق العاده زیبا و شیک به وجود می آید. این مدل دو قسمتی نیز بسیار موثر است. می توانید با دامن ها و بلوزهای مجزا چندین ترکیب مختلف درست کنید. مثلا بلوز ابریشمی خود را با شلوار جین تنگ ست کنید و بیرون بروید یا دامن ابریشمی خود را با یک تی شرت ساده بپوشید و ظاهری غیررسمی ایجاد کنید. به این ترتیب شما همیشه یک لباس شیک و جذاب دارید که می توانید در هر مهمانی از آن استفاده کنید.

مدل لباس با پارچه کرپ حریر گلدار

****

مدل لباس گلدار شیک

****

مدل لباس گلدار زیبا و شیک

در واقع لباس کرپ حریر گلدار آیا دیدید این یک مدل بسیار شیک و محبوب است. کرپ ابریشم پارچه ای بسیار سبک است که با استفاده از نقوش گل زیبا و با وقار می شود. این مدل برای مجالس رسمی و حتی عروسی مناسب است. می توانید ظاهر خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند و جواهرات ساده تکمیل کنید و استایلی باکلاس و رسمی داشته باشید. خوبی این پارچه این است که بسیار خوش فرم و شیک است و به راحتی چروک نمی شود، بنابراین می توانید بدون نگرانی از چین و چروک آن را در مهمانی ها بپوشید.

مدل لباس با متریال گل

****

مدل لباس دو رنگ تمیز

****

حالا بریم سراغ لباس با پارچه گلدار و ساده. این مدل ها نیز بسیار محبوب هستند. مثلا یک لباس رسمی بلند با یک تاپ گلدار و یک دامن ساده یا برعکس. این ترکیب ساده و گلدار بسیار شیک و منحصر به فرد است. شما همچنین می توانید با رنگ های موجود در این الگوها بازی کنید. مثلا یک پارچه گلدار به رنگ شاد و زنده را با یک پارچه ساده به رنگ خنثی ترکیب کنید و لباسی زیبا و چشم نواز بسازید. این مدل برای خانم هایی که دوست دارند شیک باشند و در مجالس خودنمایی کنند عالی است.

مدل لباس با پارچه گلدار و ساده

****

الگوی لباس گل شیک تمیز

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا