مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل مانتو بلند و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مانتو مدل بلند

مانتوها اصلی ترین محصول استایل زنانه در کشور ما هستند به همین دلیل با تنوع و مدل هایی تهیه می شوند و برای خانم های خوش سلیقه و خوش سلیقه عرضه می شوند. در بین مدل های مختلف مانتو، مانتوهای بلند بسیار محبوب هستند. استفاده از مانتوهای بلند جدا از زیبایی که برای استایل شما ایجاد می کند، در مورد احساس راحتی است. در این مطلب چندین مدل مانتو بلند را برای شما آماده کرده ایم، برای تحقیق بیشتر و انتخاب یک مانتو شیک و شیک با ما همراه باشید.

مانتو بلند مدل مشکی

تصویر اول مربوط به الگوی کت بلند با جلو باز است. این مانتو از پارچه راه راه خاکستری ساخته شده است. با طراحی کمربند مانند روی آستین.

مدل مانتو بلند دخترانه

مانتو جلوی بلند و بسته مشکی با طرح پارچه سنتی روی آستین و جلوی یقه. این مانتو با صندل کرم، کیف مشکی و شال طوسی ست می شود.

مانتو مدل بلند

مانتو عبایی بلند زنانه با بست جلو مناسب برای استایل های تابستانی راحت. این مانتو با یک جفت کفش پاشنه بلند، یک روسری و یک کیف مشکی به خوبی ست می شود.

مانتو بلند مدل تمیز

مدل لباس جلو باز بلند و بسیار شیک به رنگ کرم با آستین سه ربع و حاشیه مشکی دوزی مناسب برای خانم های خوش سلیقه و خوش سلیقه.

مانتو بلند مدل جلو بسته

اگر به استایل های خاص و منحصر به فرد علاقه دارید این مانتو پیشنهاد ماست. مانتو بلند کرم با طرح کمربند همراه با صندل تابستانی و شال سفید.

مدل مانتو اسپرت بلند

زیبایی و سادگی در این مدل نمایان است. کت بلند جلو باز آبی با آستین های گشاد و مچ کش دار، همراه با ساق های جاذب و شال سفید.

مدل مانتو بلند جدید

عکس الگوی عبایی مزونی بسیار خوب دوخته شده است. این روپوش با استفاده از پارچه سنتی در آستین و جلوی لباس طراحی شده است.

مانتو بلند مدل جدید با چسب جلو

مانتو رنگارنگ بلند و تابستانی با طرح سنتی جلوی لباس و گلدوزی سبز روی آستین این مانتو با صندل های تابستانی سفید و روسری سبز ست شده است.

مدل مانتو جلو بسته شیک و شیک

اگر به استایل های راحت و گشاد و در عین حال شیک علاقه دارید، این مانتو می تواند انتخابی عالی برای شما باشد. مانتو کرم قهوه ای جلو باز بلند با طرح آستین جیبی. مناسب برای خانم های با سلیقه خاص و به روز.

بهترین مدل پالتو

اگر به استایل های اسپرت علاقه دارید از این مدل مانتو استفاده کنید. مانتو مشکی مدل شیک و بلند با آستین و کمربند سه ربع. این مانتو در استایل تمام مشکی استفاده می شود.

مدل لباس مشکی بلند

یک استایل بسیار شیک و دوست داشتنی متشکل از یک کت بلند جلو باز طوسی همراه با شلوار جین آبی و کیف و کفش چرم قهوه ای در کنار شال کرم.

مانتو مدل ساده شیک و شیک

مانتو عبایی مشکی بلند مناسب برای خانم های محجبه.این مانتو با کمک حریر در آستین لباس طراحی شده است. یک انتخاب عالی برای خانم های شیک پوش. در ترکیب با روسری و کفش مشکی.

مانتو بلند مدل تمیز با بست جلو

استایل شاد و تابستانی در رنگ سبز با استفاده از طرح مانتو جلوی بلند و باز با طرح منگوله به همراه سرهمی و صندل سبز و کیف سفید. استایل بسیار زیبا و خیره کننده مناسب فصول گرم سال.

    مدل مانتو بلند شیک و شیک

عکس آخر مربوط به مدل مانتو بلند نارنجی با بست جلو می باشد. این روپوش برای حضور در محیط های رسمی و اداری بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود و دانشجویان دختر نیز می توانند از این مدل روپوش استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا