مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل مانتو جلو باز تابستانی و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل مانتو جلو باز تابستانی

وقتی صحبت از “مانتو طرح باز تابستانی” می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد لباس های خنک و راحت است که حتی در گرمای تابستان هم شما را شیک و مرتب نگه می دارد. این کت ها معمولاً از پارچه های نخی و سبک ساخته می شوند که به خوبی اجازه عبور هوا را می دهند و از تعریق جلوگیری می کنند. مانتوهای تابستانی جلو باز به لطف طراحی خاص خود بسیار راحت و کاربردی هستند و در عین حال زیبایی و استایل خاصی دارند.

مانتو جلو باز در تهران

****

گوشته قدامی بازتر است

****

مانتو جلو باز بلند مدل تمیز

مانتوهای جلو باز یکی از بهترین انتخاب ها برای مهمانی ها و مجالس رسمی هستند. این مدل مانتوها با طرح های خاص و استفاده از پارچه های مرغوب جلوه ای خاص و متفاوت به شما می دهد. شومینه های جلو باز معمولا با جزئیات زیبا و تزیینات خاص مانند سنگ های قیمتی، گلدوزی و دوخت های حرفه ای تزئین می شوند و ظاهری شیک و زنانه به آن ها می بخشد.

مدل مانتو تابستانی با پارچه حریر

****

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

****

مدل مانتو جلو باز 2024

مانتو جلو باز ساده یکی از آن لباس هایی است که با طراحی مینیمال و جذاب خود می تواند حس آرامش و سادگی را به شما القا کند. این مدل مانتوها معمولا از پارچه های مرغوب و بادوام تهیه می شوند که هم بادوام هستند و هم ظاهری زیبا و طبیعی به شما می دهند. مانتوهای جلو باز ساده به لطف رنگ‌بندی و طراحی مینیمال به راحتی با هر نوع اکسسوری و آرایشی ترکیب می‌شوند و می‌توانید در هر شرایطی از آن‌ها استفاده کنید.

مانتو جلو باز رنگی

****

مانتو جلو باز اینستاگرام

****

مانتو تابستانی جلو باز ساده

حالا بریم سراغ «الگوی کت جلو باز پنبه ای»، این مانتوها با طرح های خنک و راحت خود می توانند حس تازگی و سبکی را به شما القا کنند. مانتوهای نخی به دلیل قابلیت تنفس برای فصول گرم بسیار مناسب هستند و می توانند به شما کمک کنند حتی در روزهای گرم تابستان احساس راحتی و خنکی داشته باشید. مانتوهای جلو باز نخی معمولا در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است که می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

مدل مانتو جلو باز حریر

****

مانتو تابستانی سفید

****

مانتو جلو باز مدل نخی

و برسیم به «مدل مانتو جلو باز کوتاه»، این مانتوها با طراحی خاص و کوتاه خود می توانند ظاهری شیک و جوان پسند به شما بدهند. مانتوهای جلو باز کوتاه معمولا از پارچه های مرغوب و بادوام تهیه می شوند که هم بادوام هستند و هم ظاهری زیبا و طبیعی به شما می دهند. این مانتوها به لطف طراحی خاص و کوتاه خود به راحتی با هر نوع اکسسوری و آرایشی ست می شوند و در هر شرایطی می توانید از آن ها استفاده کنید.

مانتو جلو باز ساده

****

الگوی مانتو جلو باز

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا