مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل مانتو کتی مجلسی و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل مانتو مجلسی

خیلی وقت ها پیش می آید که افراد به دنبال یک مدل لباس خوب برای درخشش در مهمانی ها و مجالس هستند. به خصوص وقتی صحبت از مدل های جدید و متنوع می شود، انتخاب کمی سخت می شود. یکی از مدل های پرطرفدار، مانتو جلو بسته جدید است که به تازگی وارد بازار شده است. این مانتوها جدا از شیک و خاص بودن، بسیار راحت نیز هستند و با هر لباسی قابل ست شدن هستند. پارچه آنها معمولا از موادی ساخته می شود که راحت بوده و شکل خوبی دارند.

مانتو کتی مجلسی فرآوری شده است

****

مانتو بلند مدل شیک جلو بسته

****

مدل مانتو کره ای

وقتی می خواهید لباس بخرید باید به جزئیات دوخت و طرح توجه کنید. این روپوش ها معمولاً با سنگ دوزی، پولک دوزی یا حتی گلدوزی های خاص تزیین می شوند که جلوه فوق العاده ای به آنها می دهد. از طرفی خیلی اوقات از این مانتوها برای مراسم های خاص مانند عروسی، نامزدی و مهمانی های رسمی استفاده می شود. خوبی این مدل ها این است که می توانند ساده باشند و ظاهری مجلل و ظریف با جزئیات خاص داشته باشند.

الگوی مانتو بلند

****

مانتو کتی مجلسی

****

مدل مانتو جلو بسته جدید

کت بلند یکی دیگر از انتخاب های خوب برای کسانی است که به دنبال ظاهری شیک و منحصر به فرد هستند. این مدل ها معمولا تا زیر زانو یا حتی تا مچ پا می رسد و با یک کمربند یا طرح کمربند خاص، ظاهر را از یک طرف به سمت دیگر تغییر می دهند. مزیت این مانتوها این است که قد را بلندتر و اندام را کشیده تر می کند. اگر کوتاه قد هستید این مدل ها می توانند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشند.

مدل مانتو اسپرت کتی

****

مدل مانتو مجلسی

****

مدل ژاکت شیک

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید استایل اسپرت تری داشته باشید، کت اسپرت کتی همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این مدل ها معمولا با پارچه های راحت و طرح های ساده تری تولید می شوند و برای استفاده روزمره بسیار مناسب هستند. از باشگاه گرفته تا خرید و حتی اجتماعات اجتماعی، این مانتوها گزینه بسیار خوبی هستند. علاوه بر راحتی، ظاهری شیک و مدرن دارند که باعث می شود همیشه به روز و خاص به نظر برسند.

مانتو مدل بلند

****

مدل مانتو جلو بسته

****

مدل کت کتی

اما کت کره ای! این مدل ها که از مد کره جنوبی الهام گرفته شده اند، اخیرا بسیار محبوب شده اند. طرح های خاص و منحصر به فرد، استفاده از رنگ های شاد و جذاب و توجه به جزئیات باعث شده تا این مانتو ها بسیار محبوب شوند. اگر به دنبال استایلی متفاوت و خاص هستید حتما یکبار این مدل ها را امتحان کنید. کت کره ای می تواند شما را به یک نماد مد تبدیل کند!

مدل مانتو بلند شیک

****

مدل مانتو جدید

****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا