مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل پیراهن ساحلی و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل پیراهن ساحلی

یکی از محبوب ترین اجناس تابستانی در لباس زنانه، پیراهن های ساحلی هستند. این پیراهن ها اغلب از پنبه های خنک و پارچه های تابستانی تهیه می شوند و انتخاب خوبی برای استفاده در سفرهای تابستانی و حتی به عنوان لباس های خانگی هستند. همچنین رنگ های شاد و تابستانی به کار رفته در ساخت این لباس ها استایل شادی را برای شما ایجاد می کند. در این مطلب انواع مدل پیراهن ساحلی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب این مدل ها با ما همراه باشید.

الگوی پیراهن ساحلی بادی است

تصویر اول یک پیراهن بلند سبز ساحلی است. این پیراهن از پارچه تابستانی خنک تهیه شده و با یک شلوار سفید ست شده است.

مدل پیراهن ساحلی ابریشمی

پیراهن مدل بلند از پارچه گلدار خنک و تابستانی. این پیراهن با طرح کلوش و آستین استایل تابستانی جذابی را برای شما ایجاد می کند.

مدل پیراهن ساحلی کوتاه

پیراهن ساحلی فوق العاده خاص و مجلل از پارچه سرمه ای با آستین کوتاه. در ترکیب با کفش پاشنه بلند مشکی

مدل پیراهن ساحلی دخترانه

برای داشتن استایل تابستانی شیک و جذاب از این پیراهن ساحلی پیراهن ساحلی با پارچه گلدار سفید و مشکی و آستین های گشاد با یقه هفت استفاده کنید.

عکس لباس ساحلی شیک دخترانه

پیراهن آستین کوتاه ساحلی از پارچه آبرنگ دخترانه با دامن کلوش. یک انتخاب عالی برای خانم هایی با سلیقه شیک و مدرن.

لباس ساحلی ساده

این پیراهن ساحلی نیز برای خانم های محجبه انتخابی مناسب و فوق العاده کاربردی است. دوخته شده به شکل کلوش پنبه ای گل. ست با کیف، کفش و کلاه سفید.

لباس ساحلی شیک بخرید

پیراهن ساحلی زرد از پارچه پنبه ای فوق العاده راحت با گلدوزی کرم و آستین کوتاه. این پیراهن با یک جفت صندل تابستانی زیبا ست می شود.

مدل لباس ساحلی بلند

در تصویر یک پیراهن ساحلی قرمز آستین کوتاه است. این پیراهن با طرح دامن و آستین های گشاد انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه و خوش سلیقه است.

مدل جدید ماکسی برای ساحل

پارچه خاص این پیراهن ساحلی جذاب آن را به انتخابی مناسب برای خانم ها با استایل خاص و منحصربفرد پیراهن ساحلی آستین بلند و کوتاه همراه با کفش پاشنه بلند سفید تبدیل کرده است.

مدل جدید لباس ساحلی بلند

پیراهن ساحلی دخترانه با طرح بسیار خاص و منحصر به فرد به رنگ صورتی با آستین کوتاه و یقه کراوات. یک انتخاب عالی برای خانم های جوان با سلیقه.

لباس ساحلی ترکیه

پیراهن ساحلی مناسب دختران نوجوان با پارچه خنک با طرح تک شاخ. در ترکیب با کفش پاشنه بلند مشکی.

    مدل لباس ساحلی جدید اینستا

عکس آخر الگوی پیراهن ساحلی با پارچه گلدار با یقه و آستین های کش دار تا پایین است. یک انتخاب عالی برای یک استایل خاص و جذاب.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا