مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل کراپ تاپ و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل کراپ تاپ

تاپ های کراپ مدلی از لباس های زنانه هستند که اخیرا در بین خانم ها به خصوص خانم های جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این لباس های جذاب اغلب از مخمل کبریتی ساخته می شوند و پارچه آن ها خاصیت کشسانی دارد. طرح های مختلف این مدل ها باعث شد هر فردی با هر سلیقه ای مدلی متناسب با استایل خود پیدا کند. برای آشنایی بیشتر با انواع مدل ها با ما همراه باشید.

تاپ کراپ با دامن

تاپ دخترانه مشکی با طرح حلقه و زنجیر جلوی بریدگی و بند زنجیر دور گردن.

لباس مشکی

تصویر مربوط به مدل دخترانه با تاپ کراپ با طرح یقه اسکی می باشد. این مدل ماهی کپور در سه رنگ کرم، مشکی و سفید موجود می باشد.

برش اینستاگرام

می توانید از این الگوی کات اوت جذاب برای استایل های رسمی نیز استفاده کنید. تاپ کراپ با طرح فنجان سینه دوخته شده از پارچه کبریت در شش رنگ مختلف موجود است.

محصول ورزشی برای دختران

طراحی خاص این مدل کراپ تاپ آن را به انتخابی مناسب برای استایل های دخترانه و شیک شما تبدیل کرده است. ساخته شده از پارچه کبریت، موجود در پنج رنگ مختلف.

فرهنگ فانتزی

از این مدل کراپ می توانید برای استایل های اسپرت هم استفاده کنید. طراحی شده با تسمه های متقاطع در پشت ساق پا، در رنگ های آبی و سفید موجود است.

الگوی برش مجلسی

طراحی ساده و دوست داشتنی این کراپ تاپ باعث جذابیت بیشتر این مدل شده است. در سه رنگ مختلف با طرح پروانه گلدوزی شده در قسمت جلویی بریدگی موجود است.

    مدل برش خورده دخترانه

اگر سبک های مینیمالیستی را دوست دارید، این مدل به شما می آید. کراپ تاپ همسان موجود در سه رنگ مختلف مناسب برای استایل های تابستانی.

مدل تاپ مجلسی کوتاه

بدن دختران برای فرم دهی بهتر سینه با فنجان به هم دوخته می شود. یک انتخاب عالی برای استایل های اسپرت دخترانه.

مدل کراپ تاپ دخترانه

عکس آخر مربوط به طرح بنفش دخترانه است. این طرح آستین بلند برای زیباتر شدن استایل شما مناسب خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا