سبک زندگی

چند ساعت بخوابید، حال بدنتان خوب می‌شود؟

خرید فالوور از سایت اینبو

نتایج یک مطالعه نشان می دهد که برای دستیابی به سلامت مطلوب باید چهار ساعت در روز را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.

به گزارش ایندیپندنت، زمان بندی و فاصله ایده آل تقریباً هشت ساعت خواب، پنج ساعت ایستادن، شش ساعت نشستن و چهار ساعت فعالیت بدنی سبک تا متوسط ​​است.

پیروی از این تقسیم به کنترل قند خون و ارتقای سلامت قلب کمک می کند.

فعالیت بدنی متوسط ​​تا شدید می تواند پیاده روی سریع یا دوچرخه سواری یا دویدن آهسته باشد، فعالیت بدنی سبک می تواند هر چیزی از پیاده روی گرفته تا آشپزی و کارهای خانه یا حتی خندیدن با صدای بلند باشد.

گروه تحقیقاتی دانشگاه Swinburne به افراد توصیه می کند که برای حفظ سلامت کلی خود هشت ساعت و 20 دقیقه در شبانه روز بخوابند و از خواب کمتر یا بیشتر از مقدار توصیه شده خودداری کنند.

این تحقیق توصیه های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده را تأیید می کند که تأکید می کند حداقل باید هفت ساعت در شب بخوابیم. خطرات کم خوابی به خوبی ثبت شده است، اما خوب است بدانید که خواب بیش از 9 ساعت در شب با افزایش خطر سکته مغزی مرتبط است.

متخصصان تاکید می کنند که صرف زمان کمتر برای نشستن و زمان بیشتری برای ایستادن، انجام فعالیت های بدنی و خواب کافی بر سلامت قلب و عروق تاثیر دارد. پایبندی به این برنامه فعالیت طیف وسیعی از نشانگرهای سلامتی را در بر می گیرد و یک دوره 24 ساعته را تشکیل می دهد که منجر به سلامت کلی بهتر می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا