سبک زندگی

چگونه اتاق خواب خود را به سوئیت هتلی لوکس تبدیل کنیم؟

خرید فالوور از سایت اینبو

بعد- از ملحفه ها و لحاف مخملی گرفته تا شمع های معطر، برخی از بهترین برندهای هتل جهان به صورت آنلاین در آمریکا و اروپا در دسترس هستند.

به گزارش سرگرمی روز به نقل از دیلی بیست، متأسفانه، همه ما نمی توانیم به طور دائم در یک استراحتگاه مجلل زندگی کنیم، مگر در رویاهایمان! با این حال، ما می توانیم همان فضایی را که در یک سوئیت هتل سطح بالا تجربه می کنیم، در خانه بازسازی کنیم. در واقع، بسیاری از هتل‌ها و استراحتگاه‌های لوکس و ممتاز همان اقلامی را ارائه می‌دهند که سوئیت‌هایشان را برای خرید آنلاین مبله می‌کنند. بر کسی پوشیده نیست که اتاق خواب ها پس از روزهای طولانی، شلوغ و پرمشغله به پناهگاه های شخصی و واحه هایی آرام برای استراحت تبدیل می شوند. بنابراین روحیه او باید آرام باشد و شیک بودن نیز می تواند به زیبایی او بیافزاید.

می توانید از ورق شروع کنید. ملحفه هایی که مخملی هستند و ظاهری شفاف و ابریشمی به شما می دهند، بیشتر در هتل های مجلل مانند Ritz Carlton، Soho House و Rosewood استفاده می شوند. این نوع ورق ها طوری طراحی شده اند که با هر بار شستشو نرم تر می شوند، به این معنی که در فصول آینده دوام خواهند داشت.

چگونه اتاق خواب خود را به سوئیت هتلی لوکس تبدیل کنیم؟

بعد عطر می آید. اتاق های گران قیمت هتل بوی خاص خود را دارند. برای این منظور می توانید از شمع های معطری که بوی انجیر، یاس و چوب صندل دارند استفاده کنید.

چگونه اتاق خواب خود را به سوئیت هتلی لوکس تبدیل کنیم؟

اگر بچه‌های کوچک دارید و به دنبال گزینه مطمئن‌تری نسبت به شمع هستید و می‌خواهید از شعله دور باشند، میله‌های ماهیگیری گزینه مطمئن‌تری در نظر گرفته می‌شوند.

چگونه اتاق خواب خود را به سوئیت هتلی لوکس تبدیل کنیم؟

سپس نوبت بالش است. برای اینکه اتاق خواب خود را به یک هتل بالشی تبدیل کنید، از بالش هایی با ترکیب پر و روکش های مخملی استفاده کنید که در کنار نرمی، پشتیبانی بهینه ای از سر و گردن ایجاد می کنند. همچنین خوب است بالش انتخابی دارای روکش نخی برای تنفس بیشتر باشد.

چگونه اتاق خواب خود را به سوئیت هتلی لوکس تبدیل کنیم؟

هیچ اتاق هتل لوکس بدون مینی بار کامل نمی شود. در نتیجه می توانید یک یخچال کوچک برای اتاق خواب خود بخرید. حتی می توانید محصولات مراقبت از پوست مورد علاقه خود را در این یخچال قرار دهید. در اصل، اما این یخچال برای نوشیدنی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یخچال را با نوشیدنی های مورد علاقه خود پر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا