سبک زندگی

چگونه در سفر از ایمن بودن مکان اقامت خود مطمئن شویم؟

خرید فالوور از سایت اینبو

هیچ چیز نمی تواند شیرینی تعطیلات شما را بیشتر از این که بفهمید توسط مسافران ناخواسته به خانه برده شده اید را خراب می کند.

به گزارش تراول، ساس ها حشرات کوچک و قهوه ای مایل به قرمزی هستند که از خون تغذیه می کنند، به راحتی در چمدان شما جای می گیرند و به سرعت به خانه شما حمله می کنند و به یک مزاحم تبدیل می شوند.

دانیلو دل کامپو، پزشک متخصص پوست در شیکاگو، می‌گوید: مهم است که بدانید هنگام بررسی ساس‌ها باید به دنبال چه چیزی باشید. اگر بتوانید زودهنگام هجوم را بگیرید، می توانید از وارد کردن مشکل به خانه خود جلوگیری کنید و این عمل می تواند شما را از ناامیدی زیادی نجات دهد. با این حال، این حشرات کوچک هستند و همیشه نمی توان آنها را شناسایی کرد.

دل کامپو گفت: “اگر ساس را به خانه بیاورید، احتمالاً گزش ساس را روی بدن خود خواهید دید که گاهی اوقات خارش دارد و با تورم قرمز یا بنفش همراه است، اغلب به صورت خوشه های زیگزاگی سه تا پنج تایی.”

او این نکات را برای دور نگه داشتن آن چیزها در سفر و بازگشت به خانه ارائه کرد:

چمدان خود را سریع باز نکنید

هنگامی که به محل اقامت خود رسیدید، چمدان خود را در یک قسمت کاشی کاری شده مانند حمام قرار دهید و یک غربالگری کامل را انجام دهید.

مبلمان را بررسی کنید

اثاثه یا لوازم داخلی مخفیگاه مورد علاقه ساس است. ملحفه‌ها، تشک‌ها، تخت‌خواب‌ها و هر گونه اثاثیه نرم را برای لکه‌های قرمز به دقت بررسی کنید. نقاط سیاه کوچک مدفوع ساس و تخم‌های بیضی سفید به اندازه دانه‌های سیب و اسکلت بیرونی پوسته‌مانند از دیگر ویژگی‌های قابل تشخیص هستند.

اتاق را بررسی کنید

به درزهای پارچه، داخل کابینت، پشت پرده یا کاغذ دیواری، گوشه ها و بین کوسن ها دقت کنید. کیف و چمدان خود را در قفسه ای دور از دیوارها قرار دهید. اگر ساس پیدا کردید، اتاق دیگری بخواهید.

وقتی به خانه رسیدید، وقت آن است که دوباره چک کنید.

برای بررسی چمدان و محتویات آن از جمله درزهای لباس از چراغ قوه استفاده کنید. دل کامپو توصیه کرد: اگر نشانه‌هایی از ساس پیدا کردید، لباس‌ها را روی حرارت زیاد بشویید و چمدان‌ها را با بخار بخار تمیز کنید.

در صورت بروز تاول، عفونت پوستی یا واکنش آلرژیک که ممکن است ناشی از نیش ساس باشد، به پزشک مراجعه کنید.

دل کامپو گفت بسیاری از مردم آنها را با نیش پشه یا کک یا بثورات پوستی ساده اشتباه می گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا