تعبیر خواب

چگونه می توان غذا و جادو را نوشید نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین چگونه می توان غذا و جادو را نوشید از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

  1. هفت روز قبل از خواب سنا بجوید
  2. سپس زنجبیل را با عسل شیرین شده، سیاه دانه و شیرین کننده بنوشید (و ممکن است یک رشته، یک بسته یا مقداری مو دریافت کنید).
  3. صبح روز پنجم به طلسم گوش دهید سپس آب زمزم بنوشید و با معده خالی بریزید و غیره.
  4. سپس با آیات جادو و سوره زمش شیر تازه بنوشید سپس یک فنجان روغن زیتون بنوشید.
  5. سپس انگشت خود را به آرامی در دهان خود قرار دهید و انشاالله خیالتان راحت شود و ماژیک که اغلب بوی بسیار بدی دارد را بیرون کنید.
  6. و در روز ششم این روش را تکرار کنید و متوجه می شوید که فقط کمی بیرون آمده است و در روز هفتم آن را تکرار کنید تا همه چیز بیرون بیاید.

  1. سنا مکی است که می خورد (مثل آدامس) و کاغذ خشک است بدون پختن، فقط با آب زمزم شسته می شود، یعنی کاغذ کمی مرطوب است و از آلودگی پاک می شود و تحت تأثیر آب و آیات است. که آیات بر آن تلاوت می شود، بر آن خوانده می شود تا مفیدتر باشد
  2. یکی از اشتباهات رایج نوشیدن آب سنا است، اما اشتباه درست خوردن حدود سی تا چهل برگ در روز است.
  3. جوشاندن و نوشیدن آب سنای مکه بدون ایجاد فیبر در برگ باعث اسهال و کمبود مایعات می شود و این روش اشتباه است.
  4. بهتر است گیاه را بجوید و به مدت 7 روز و هر روز 30-40 برگ آن باعث اسهال و گرفتگی عضلات نمی شود.
  5. یک فنجان زنجبیل می آوریم که با یک قاشق غذاخوری عسل شیرین شده و با یک سیاه دانه مخلوط شده و روی آن شیرین و شیرین شده است.
  6. از عسل سیب یا عسل زنبور عسل استفاده می شود و با لوبیا سیاه مخلوط می شود و یک قاشق شکر له می شود و با قوطی بزرگ مخلوط می شود (و در آن می خوانم و پفک های بیشتری می زنم) و هر روز با زنجبیل مخلوط می کنم و روی آن می خورم. شکم خالی. اثر آن قوی تر است.
  7. و عزیزم عصر قبل از خواب با زنجبیل بنوش
  8. و صبح شیر تازه (بدون مخلوط کردن چیزی در آن) فقط گاو و آیات سحر و جادو و زلزله را بخوانید و سپس یک فنجان روغن زیتون که شامل آیات سحر است و برای تکرار هفت آیه قهرمان (خداوند) آن را لغو خواهد کرد)

در واقع، من آیات قهرمانان جادویی را 67 بار روی یک لیوان آب خوانده ام و کلام خدا او را بسیار بدنام کرده است. سپس مقدار کمی آب جوش برداشتم و 30 برگ مکه در آن ریختم و گفتم شام می خورم چون روز دوم را روزه می گیرم ولی به خدا قسم وقتی آن را گرفتم جویدم و با جوشاندن آن را نوشیدم. آب، 3 ماه بعد گرسنه نبودم و او را وادار کردم آب و غذایی را که یک ساعت قبل خورده بودم استفراغ کند.

دستورالعمل های آسان برای خلاص شدن از سحر و جادو خوردن یا نوشیدن – YouTube

امیدواریم از چگونه می توان غذا و جادو را نوشید نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا