فناوری و تکنولوژی

کوپایلوت به برنامه های بیشتری از مایکروسافت می رسد

خرید فالوور از سایت اینبو

مشترکین مایکروسافت 365 باید شاهد معرفی یک File Viewer جدید و بهبود یافته در این هفته باشند. File Viewer برای مشاهده بیش از 300 نوع فایل غیر آفیس در OneDrive، Teams و SharePoint، مانند اسناد PDF یا تصاویر Photoshop استفاده می شود. پیشرفت‌ها باید از قبل برای مشترکین OneDrive و کاربران SharePoint فعال باشند. اواخر امسال به کاربران Teams اضافه خواهد شد.

مایکروسافت در یک پست وبلاگ ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را برای File Viewer بیان کرد. شاید بزرگترین مورد اضافه شده پشتیبانی از دستیار هوش مصنوعی مولد Copilot باشد که در واقع تا می 2024 اتفاق نخواهد افتاد. پس از فعال شدن، Copilot می تواند در File Viewer برای ایجاد خلاصه ای از محتویات هر فایلی در برنامه برای بازبینی استفاده شود. شرکت می گوید. کاربران همچنین می توانند در مورد محتوای این فایل ها و موارد دیگر سوال بپرسند. ویژگی جدید همچنین به مجوز Microsoft Copilot برای Microsoft 365 نیاز دارد.

افزوده‌های جدیدی که اکنون منتشر می‌شوند شامل پروفایل‌های افراد جدید می‌شوند. با این کار می توانید سایر افرادی را که به فایلی که در نمایشگر فایل می بینید دسترسی دارند، توسط تصاویر افراد در گوشه سمت راست بالای فایل مشاهده کنید. همچنین یک ویژگی جدید علاقه مندی ها وجود دارد که به شما امکان می دهد فایلی را که مشاهده می کنید به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید. این را می توان با کلیک کردن یا ضربه زدن روی نماد ستاره در گوشه سمت چپ بالای برنامه اضافه کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید، Open In App، به افراد امکان می‌دهد فایلی را که در File Viewer مشاهده می‌کنند با برنامه اصلی خود باز کنند. سپس می‌توانند تغییرات و ویرایش‌هایی را در برنامه اصلی ایجاد کنند و پس از ذخیره، تغییرات در فایل به حساب OneDrive شما همگام‌سازی می‌شود.

باید دید برنامه مایکروسافت چیست و چگونه می خواهد Copilot را به ابزاری کوچک برای سایر محصولات خود تبدیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا