اخبار روز

کیفیت هوای ۳ شهر استان تهران بنفش است

خرید فالوور از سایت اینبو

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای ۲۲ منطقه در تهران به شاخص ۱۴۵ رسیده است. این مقدار نشان می‌دهد که کیفیت هوا در این مناطق در وضعیت نارنجی و ناسالم برای افرادی که حساسیت‌های خاصی دارند قرار دارد. همچنین، باید توجه داشت که وضعیت کیفیت هوا در ۳ شهر استان تهران به شاخص بنفش و در ۵ شهر به شاخص قرمز رسیده است.

به طبق اطلاعات ارائه شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوا، در حال حاضر شاخص کیفیت هوای تهران برابر با ۱۴۵ است و این بدان معناست که وضعیت هوای تهران در حال حاضر برای افرادی که حساسیت‌های خاصی دارند، ناسالم است.

بر اساس گزارش، شهر باقرشهر با شاخص آلودگی هوای ۳۱۶ در وضعیت بسیار نامطلوبی قرار دارد. شهرهای ورامین و قرچک نیز با شاخص‌های آلودگی هوا به ترتیب ۲۴۰ و ۲۱۵ هم در وضعیت نامناسبی قرار دارند. این نتایج نشان می‌دهد که اقداماتی برای بهبود کیفیت هوا در این شهرها ضروری است.

بعلاوه، وضعیت شهر اسلامشهر با شاخص ۱۸۳، بهارستان با شاخص ۱۷۸، پاکدشت با شاخص ۱۶۱، پیشوا با شاخص ۱۶۷ و ملارد با شاخص ۱۵۴ به شدت نگران‌کننده است.

شهر قدس و شهریار هر دو با شاخص 116 و 118 به ترتیب در وضعیت نارنجی قرار دارند.

مطابق تصمیم کمیته اضطراری آلودگی هوا، تمام مدارس استان تهران با استثنای مدرسه فیروزکوه، تا پایان هفته روزهای غیرحضوری خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا