فناوری و تکنولوژی

گزینه Read Email Summary به اپلیکیشن جیمیل می آید

خرید فالوور از سایت اینبو

یکی از رایج ترین کاربردهای هوش مصنوعی مولد، ارائه خلاصه ای از متون مختلف است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد خلاصه مقالات، اسناد و حتی ضبط های صوتی و تماس های تلفنی را دریافت کنند. به نظر می رسد گوگل در حال آماده شدن برای آوردن این ویژگی به برنامه جیمیل برای اندروید است.

بر اساس گزارش PiunikaWeb و متخصص کد AssembleDebug، گوگل در حال توسعه دکمه ای با عنوان “خلاصه این ایمیل” در برنامه Gmail برای اندروید است. شواهد این ویژگی در نسخه 2024.03.31.621006929 برنامه جیمیل مشاهده شد. در اسکرین شات ارسال شده، این دکمه (که غیرفعال است) در زیر هدر ایمیل قابل مشاهده است.

پیش از این، گوگل به کاربران Gemini for Workspace امکان دریافت خلاصه ای از ایمیل های خود را داده بود. با این حال، این ویژگی فقط در نسخه دسکتاپ و برای رشته‌های ایمیلی که بیش از دو پاسخ دارند (نه ایمیل‌های جداگانه) در دسترس است. به نظر می رسد دکمه «خلاصه این ایمیل» برای کاربران عادی جیمیل در نظر گرفته شده است.

خلاصه کردن ایمیل ها می تواند به ویژه برای ایمیل های طولانی یا آموزنده مفید باشد. امیدواریم گوگل این ویژگی را به یک ویژگی هوش مصنوعی در دستگاه تبدیل کند تا حتی در مواقعی که دسترسی به اینترنت امکان پذیر نیست، بتوان از آن استفاده کرد. این همچنین به محافظت از حریم خصوصی کاربر کمک می کند.

انتظار می رود در آینده نزدیک دکمه “خلاصه این ایمیل” به برنامه اندروید جیمیل اضافه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا