فناوری و تکنولوژی

گلکسی M55 سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 معرفی شد

خرید فالوور از سایت اینبو

بالاخره پس از مدت ها انتظار، سامسونگ به تازگی گلکسی M55 را به بازار برزیل معرفی کرد. مدلی که شباهتی به گلکسی A55 ندارد و بیشتر شبیه به نسل قبل است.

گلکسی M55 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED Plus با طراحی سوراخ‌دار است. وضوح +FHD، نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را ارائه می‌دهد. این محصول جدید با اندروید 14 مبتنی بر رابط کاربری One UI 6.1 عرضه می شود.

گلکسی M55 از نسل اول چیپست اسنپدراگون 7 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. این تراشه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و شامل امکانات ارتباطی مانند وای فای 6، بلوتوث 5.2، NFC و پورت USB-C است.

M55 دارای دوربین 50 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی است. در پشت دستگاه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای بلندگوهای دوگانه برای علاقه مندان به صدا می باشد. در نهایت M55 7.8 میلی متر ضخامت و 180 گرم وزن دارد.

گلکسی M55 در برزیل با قیمت 540 دلار در رنگ های سبز روشن و آبی تیره موجود است. مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند در آینده به بازارهای دیگری مانند هند خواهد رفت یا خیر. ما انتظار داریم سامسونگ ابتدا آن را برای بازار هند معرفی کند، اما به نظر می رسد برنامه تغییر کرده است و ابتدا در برزیل به فروش می رسد.

البته احتمال عرضه گلکسی M55 در بازارهای دیگر نیز وجود دارد. همانطور که گوشی های قبلی گلکسی F55 و C55 نیز تایید شده اند و ما انتظار داریم که آنها به عنوان نسخه هندی و چینی M55 فروخته شوند. به هر حال شایعات زیادی وجود دارد و نباید منتظر خبرهای تایید نشده باشید. انتظار می رود سامسونگ این محصول جدید را به زودی در بازارهای دیگر عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا