فناوری و تکنولوژی

گوشی جدیدی از سری گلکسی C سامسونگ در راه است

خرید فالوور از سایت اینبو

سامسونگ هر ساله نسل جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی می کند و حالا قصد دارد خانواده قدیمی گوشی های خود را احیا کند.

سامسونگ اخیراً گوشی هوشمند گلکسی A55 را عرضه کرده است و به زودی می‌توان انتظار نسخه‌های کمی تغییر یافته و مقرون به صرفه‌تر آن را در سری M و F داشت. اما سامسونگ به همین‌جا متوقف نمی‌شود، آنها در حال گسترش خط تولید خود با گوشی جدید سری گلکسی C، گلکسی C55 هستند. .

سری گلکسی C هفت سال است که در خط تولید سامسونگ دیده نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد که با گلکسی C55 بازمی‌گردد. این تلفن هوشمند قبلاً در لیست کنسول Google Play ظاهر شده است و مشخصات مشابه Galaxy M55/F55 را نشان می دهد. احتمالاً این دستگاه به صورت جهانی عرضه نخواهد شد و برای بازار چین در نظر گرفته شده است.

لیست Play Console چند جزئیات کلیدی را نشان می دهد، اول اینکه دارای صفحه نمایش Full HD (1080 x 2400 پیکسل) با تراکم صفحه نمایش 450 DPI است، همچنین به اندروید 14 و 8 گیگابایت رم مجهز شده است.

برای عملکرد، گلکسی C55 به پردازنده Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 مجهز خواهد شد، همان چیپ شایعه شده برای Galaxy M55 و F55.

این تراشه میان رده در سال 2022 عرضه شد و دارای چهار هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A510 با کلاک 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 662 است. بنابراین لزوماً یک تراشه عملکرد محور نیست. باید کارهای روزمره را به راحتی انجام دهد، اما ممکن است با بازی‌های سخت مشکل داشته باشد.

همچنین جزئیات زیادی در مورد Galaxy C55 فاش نشده است. اما این دستگاه مدتی است که در گواهینامه ها قابل مشاهده است. بنابراین انتظار داریم رونمایی آن خیلی زود اتفاق بیفتد. همچنین انتظار می رود سامسونگ به زودی گوشی های هوشمند گلکسی M55 و Galaxy F55 را در بازار جهانی عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا