سبک زندگی

۴ پیشگویی «نوستراداموس زنده»

خرید فالوور از سایت اینبو

بعدی- اگر می خواهید چیز بزرگ بعدی را در سیاره زمین بدانید، مردی که به نام “نوستراداموس زنده” شناخته می شود، ممکن است پاسخ این سوال را داشته باشد.

بر اساس گزارش مترو، آتوس سالومه، 36 ساله، اهل برزیل، پس از ادعای اینکه می تواند رویدادهای مهم جهان را پیش بینی کند، لقب “نوستراداموس زنده” را به خود اختصاص داد. این فالگیر اخیرا اعلام کرده که برخی از پیش بینی هایش برای سال 2024 محقق شده است. یکی از این پیشگویی ها ملاقات زمین با غول آسمانی بود. همین چند روز پیش، طبق هشدار این فالگیر، یک شهاب سنگ از نزدیکی زمین عبور کرد.

نوستراداموس زنده به طور دقیق همه گیری ویروس کرونا، خرید توییتر توسط ایلان ماسک و مرگ ملکه الیزابت دوم را پیش بینی کرد. برخی از ادعاهای ترسناک تر او حول ظهور فناوری پالس الکترومغناطیسی در سلاح ها و افزایش استفاده از هوش مصنوعی است. آتوس هشدار داده است که این پیشرفت‌ها در جنگ‌های مدرن و آزمایش سلاح‌های الکترومغناطیسی، جهان را قبل از پایان سال 2024 در سه روز تاریکی مطلق فرو خواهد برد.

به دنبال پیش بینی این مرد 36 ساله در ابتدای سال، همین چند ماه پیش ناسا از عبور یک سیارک 480 متری با سرعت 26 برابر صوت خبر داد. روز سه شنبه 27 سپتامبر، این سیارک عبور خود را از کنار زمین آغاز کرد. این سیارک در فاصله 1 میلیون کیلومتری از سیاره ما گذشت. فاصله ای که طبق استانداردهای کیهانی کوچک در نظر گرفته می شود، اما به اندازه ای است که زمینی ها را در زندگی روزمره آنها تداخل نکند.

در 7 آگوست سال جاری، آتوس ویدئویی از نزدیک شدن این سیارک به سیاره منتشر کرد و پیش بینی کرد که ناسا دقیقا چه زمانی اطلاعیه خود را درباره این پدیده منتشر خواهد کرد. آتوس همچنین تاریخ ورود این سیارک به مسیر زمینی خود را پیش بینی می کند. او ادعا می کند که پیشگویی هایش تصادفی نبوده و یکی پس از دیگری به حقیقت می پیوندند.

4 پیشگویی

متأسفانه بیشتر پیش بینی های او در مورد حوادث خطرناک است. Atos همچنین مشکلات مایکروسافت در ماه می را پیش بینی می کند. این مشکلات باعث شده است که هواپیماها، قطارها، فروشگاه ها و حتی بیمارستان ها تحت تأثیر خرابی رایانه هایشان قرار بگیرند. تعطیلی مایکروسافت یکی از محبوب ترین روزهای تعطیلات تابستانی را رقم زد و 50000 پرواز بریتانیا را مختل کرد.

آتوس درباره هک مایکروسافت گفت: «خاموش شدن جهانی مایکروسافت می‌تواند با تشدید تقابل بین‌دولتی، زیرساخت‌های اساسی اینترنت را تحت تأثیر قرار دهد و منجر به جنگ سایبری شود. در کوتاه مدت، تحقیقات و اقدامات اصلاحی برای بازگرداندن خدمات آنلاین و برنامه ریزی در برابر حملات آینده انجام خواهد شد. کسب و کارها باید امنیت سایبری خود را بهبود بخشند و افراد جامعه باید در استفاده از خدمات اینترنتی مراقب باشند. نگرانی عمومی منجر به بحث در مورد مقررات سختگیرانه امنیت اینترنت خواهد شد. این رویداد می‌تواند منجر به تغییر در اقدامات سیاسی و تاکتیک‌های نظامی در سطح بین‌المللی شود و حتی باعث بروز جنگ بین‌المللی شود.

ناسا همچنین تایید کرده است که قرار است سیارک دیگری به نام آپوفیس، خدای آشوب، در آینده از کنار زمین بگذرد، اما این سیارک حداقل تا 100 سال دیگر تهدیدی برای زمین نخواهد بود. دانشمندان در ابتدا نگران بودند که خطر یک برخورد جزئی در سال 2029 وجود داشته باشد، اما این احتمال از آن زمان رد شده است. این سیاره کوچکتر از آن است که زمین را نابود کند، اما آنقدر بزرگ است که در صورت برخورد با زمین، یک شهر بزرگ را به طور کامل نابود کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا