سبک زندگی

۷ کاری که افراد ناموفق همیشه در شروع روز انجام می‌دهند

خرید فالوور از سایت اینبو

موفق ترین افراد جهان یک چیز مشترک دارند: روز خود را با اهداف روشن شروع می کنند. متأسفانه، اینجاست که بسیاری از افراد شکست می خورند. بدون چشم انداز روشن برای روز، به راحتی می توان در جزئیات گرفتار شد. مثل رفتن به یک سفر جاده ای بدون نقشه یا مقصدی در ذهن است.

به گزارش روزیاتو، همه ما بارها در مورد اهمیت نحوه شروع روز در صبح و تاثیر آن بر کیفیت کل روز شنیده ایم و شاید با راهکارهای مختلفی که می توان در صبح انجام داد، آشنا باشید. یک روز خوب برای شما اما بیایید جور دیگری به آن نگاه کنیم. بیایید به این فکر کنیم که افراد ناموفق صبح مرتکب چه اشتباهاتی می شوند که روزشان را خراب می کند. چه عادات یا رفتارهایی مانع پیشرفت آنها در مسیر موفقیت می شود؟

7 کاری که افراد ناموفق در شروع هر روز انجام می دهند:

1- خاموش کردن ساعت زنگ دار و چرت زدن

ده دقیقه بیشتر از آنچه فکر می کنید بخوابید اثرات منفی دارد و اغلب نشانه بی نظمی و عدم تمایل به مواجهه با روز آینده است. یکی از اشتباهاتی که افراد ناموفق مرتکب می شوند این است که حتی زمانی که باید از رختخواب بلند شوند کار را به تعویق می اندازند. این عادت می تواند احساس منفی را به روز شما وارد کند. در عوض، سعی کنید به محض به صدا درآمدن زنگ از جای خود بلند شوید.

ممکن است در ابتدا سخت باشد، اما این یک عادت ساده است که می تواند تفاوت زیادی در بهره وری روزانه شما ایجاد کند.

2- صبحانه نخورید

افراد ناموفق اغلب اهمیت یک وعده غذایی صبحگاهی سالم را دست کم می گیرند. حقیقت این است: نخوردن صبحانه می تواند منجر به کاهش انرژی و اختلال در عملکرد شناختی شود.

3- بی توجهی به فعالیت بدنی

افراد ناموفق اغلب فواید ورزش صبحگاهی را نادیده می گیرند و آن را به عنوان چیزی که به سادگی «برای آن وقت ندارند» نادیده می گیرند. قدرت یک حرکت کوچک در صبح را دست کم نگیرید. لازم نیست که یک تمرین تمام بدن باشد. حتی یک پیاده روی سریع می تواند برای روز شما معجزه کند.

4- بی توجهی به سلامت روان

در شلوغی و شلوغی زندگی روزمره، به راحتی می توان از سلامت روان خود غافل شد. افراد ناموفق معمولاً بدون اینکه لحظه‌ای برای بررسی ذهنی و احساسی خود وقت بگذارند، به سرعت وارد امور می‌شوند. اما اگر از نظر درونی در آرامش نباشیم، چگونه می‌توانیم انتظار موفقیت در فعالیت‌های بیرونی خود را داشته باشیم؟

صرف چند لحظه آرام در صبح برای مدیتیشن، یادداشت روزانه یا فقط نفس عمیق کشیدن می تواند حس مثبتی را به روز شما بیاورد. این تمرین ها ذهن ما را پاک می کند و ما را از نظر ذهنی برای هر چالشی که در طول روز با آن روبرو می شویم آماده می کند.

5- فوراً می روم سر کار

تحقیقات نشان می دهد که مغز ما در اول صبح خلاق ترین است. افراد ناموفق اغلب با گرفتار شدن در ایمیل ها، تماس ها یا کارهای دیگر، این انفجار خلاقیت را از دست می دهند. به جای اینکه اجازه دهند ذهنشان پرواز کند و ایده های جدید را کشف کند، آنها را به کارهای معمولی محدود می کنند.

6- روی چیزهای منفی تمرکز کنید

شروع روز با دیدگاه بدبینانه می تواند انرژی و انگیزه شما را کاهش دهد، بر بقیه روز سایه افکنده و حتی کوچکترین کارها را دلهره آور جلوه دهد. سعی کنید روز خود را با شادی و سپاسگزاری شروع کنید. این تغییر کوچک در دیدگاه می تواند تاثیر زیادی در مسیر موفقیت شما داشته باشد.

7- عدم تعیین اهداف مشخص

موفق ترین افراد جهان یک چیز مشترک دارند: روز خود را با اهداف روشن شروع می کنند. متأسفانه، اینجاست که بسیاری از افراد شکست می خورند. بدون چشم انداز روشن برای روز، به راحتی می توان در جزئیات گرفتار شد. مثل رفتن به یک سفر جاده ای بدون نقشه یا مقصدی در ذهن است.

روز خود را با تعیین اهداف روشن و دست یافتنی شروع کنید. این به روز شما جهت می دهد و شانس موفقیت شما را به طور تصاعدی افزایش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا