اخبار روز

۷۰۰۰ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت در قم تایید شدند

خرید فالوور از سایت اینبو

به گزارش سرگرمی روز به نقل از ایسنا، سید حسن اسحاق امروز (۱۳ اسفند ماه) اظهار کرد: طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مشمول سه گروه، سه فرزند و بیشتر که فرزند آخر ۲۴ مهر ۱۴۰۰ متولد شده باشد، یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال که فرزند بزرگ متولد سال ۱۳۸۲ به بعد باشد و در نهایت، گروه سوم افراد دارای سه قلو و بیشتر از تاریخ مهر ۱۴۰۰ به بعد می‌شود.

او ادامه داد: برای این سه گروه، امتیازها و تمهیداتی توسط قانونگذار اندیشه شده است که در استان قم مطابق با قانون به این سه گروه در صورت تایید در سامانه، حداکثر ۲۰۰ مترمربع زمین اهدا و قرارداد واگذاری اعطا می‌شود.

وی درباره جزییات ثبت نامی‌ها در استان، توضیح داد: بیش از ۷۰۰۰ متقاضی در استان قم تأیید شده‌اند که از این تعداد ۵۰۰۰ نفر برای تشکیل پرونده و ادامه روند تکمیل پرونده به دفاتر پیشخوان معرفی شده‌اند. از مجموع این تعداد ۴۰۰۰ قطعه زمین تخصیص داده شده‌ است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان قم، وی اظهار کرد: از مجموع افراد تأییدشده تاکنون ۲۵۰۰ نفر به دفاتر اسناد رسمی استان معرفی شده‌اند و حدود ۱۰۰۰ نفر متقاضی قرارداد واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت را گرفته‌اند.

اسحاق افزود: کارسازی و برنامه‌ریزی برای اعطای قرارداد واگذاری زمین به سایر متقاضیان دارای شرایط این طرح در دست اقدام است و به مرور به افراد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا