سبک زندگی

این عطرهای خوشبوی مردانه همش با هم فقط 3 میلیون

خرید فالوور از سایت اینبو

سرگرمی روز- برای خوش پوش و جذاب بودن تنها پوشیدن لباس های شیک و داشتن خودروی تمیز و گران قیمت کافی نیست. بی شک بوی خوش و رایحه ماندگار یکی از اصلی ترین گزینه های جذابیت است. جالب است بدانید که طبق یک پژوهش در امریکا رایحه دلپذیری که از یک فرد به مشام می رسد، می تواند چهره او را در نظر دیگران زیباتر جلوه دهد. علاوه بر این اخیرا مشخص شده که برخی خانم ها نسبت به عطر آقایان بسیار حساس هستند و رایحه نامناسب عطر یکی از دلایلی است که موجب می شود بسیاری از خانم ها فرد موردنظر خود را کنار بگذارند! از آنجایی که وجود تنوع زیاد در رایحه، انتخاب عطر مناسب را به مساله ای چالش برانگیز تبدیل کرده است، امروز قصد داریم خوشبوترین عطرهای مردانه با بودجه 3 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

1- عطر ادکلن ورساچه دریمر حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 2,500,000 تومان)

به گزارش سرگرمی روز، عطر Dreamer ورساچه یک عطری با پایه گیاهی و تلخ و رایحه تنباکو است که جذابیت خاصی را برای آقایان به همراه می آورد. در نت اولیه این عطر رایحه گیاهی و تلخ تنباکو و اسطوخودوس به مشام می رسد. پس از مدتی این رایحه ملایم تر شده و با اضافه شدن بوی دانه های تونکا شیرین تر و گرم تر می شود و در نهایت رایحه ملایمی از گلها فضا را پر می کند. این عطر بو و ماندگاری خوبی دارد و برای استفاده در فصل تابستان مناسب است.

عطر ادکلن ورساچه دریمر حجم 100 میلی لیتر


2- ادو تویلت دولچه گابانا لایت بلو مردانه 125 میلی لیتر (قیمت: 2,600,000 تومان)

عطر ادکلن لایت بلو دولچه گابانا یکی از خوشبوترین عطرهای مردانه است که در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد و با عنوان لوکس‌ترین ادکلن مردانه توانست جایزه FiFi را از آن خود کند. رایحه این عطر با بوی پرتقال ماندارین، گریپ فروت، ترنج و سرو کوهی آغاز می شود، از میان بوهای فلفل، رزماری و اقاقیا می گذرد و به بوی مشک و خزه درخت بلوط می‌رسد. رایحه این عطر در مجموع آمیزه‌ای از بوی مرکبات و ادویه‌جات است و برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است.

 ادو تویلت دولچه گابانا لایت بلو مردانه 125 میلی لیتر


3- عطر ادکلن ورساچه لهوم 100 میلی لیتر (قیمت: 2,600,000 تومان)

عطر ادکلن ورساچه لهوم عطری کلاسیک، بسیار شیک و جنتلمنی با رایحه ای تلخ، گیاهی، گل دار و کمی شیرین است که برای شب های پاییز و زمستان فوق العاده است. رایحه ابتدایی این عطر با بوی گیاهی و سبز ریحان و رایحه ملایم برگ درخت لیمو آغاز می شود، با گذر زمان حس تمیزی و صابونی سدر، نعناع هندی، رز، میخک صدپر، یاس و دارچین به مشام می رسد و در نهایت با اضافه شدن بوی چرم، مشک و کهربا رایحه ای گیاهی و خنک، تلخ، کمی گل دار جای رایحه های قبلی را می گیرد.

عطر ادکلن ورساچه لهوم 100 میلی لیتر


4- عطر کلوین کلاین اترنیتی مردانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر (قیمت: 2,800,000 تومان)

عطر کلوین کلاین اترنیتی یک عطر مردانه و خاص با رایحه خنک و تلخ است که در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. در نت‌های اولیه این عطر رایحه خیلی خنک و تند تیز اوزونیک، سالویا و سیب به مشام می رسد. در نت‌های میانی بوی اسطوخودوس، شمعدانی، جوز و سرو فضا را فرا می گیرد و در نهایت بوی سنگین و تلخ گیاه ناگارموتا، پونه کوهی، جیر وعنبر جای نت های میانی را می گیرد. این عطر وقتی اسپری می شود، حس کلاسیک جالبی در فضا پراکنده می کند و ما را به یاد عطرهای قدیمی می اندازد و در نهایت کمی حس مدرن امروزی نیز القا می کند. عطر کلوین کلاین اترنیتی برای تمام فصول سال مناسب است.

عطر کلوین کلاین اترنیتی مردانه ادو پرفیوم 100 میلی لیتر


5- عطر ادکلن ورساچه اروس مردانه (قیمت: 3,500,000 تومان)

عطر ادکلن ورساچه اروس یک عطر مردانه بسیار خوشبو است که با رایحه معطر و سرخسی خود بهترین انتخاب برای فصل پاییز است. این عطر از اساطیر یونانی الهام گرفته شده است و نمادی از مد و عشق است. با اسپری کردن این عطر بر روی پوست و محل نبضتان بوی نعناع، سیب سبز و لیمو را استشمام خواهید کرد. این عطر ترکیب مرکباتی-گیاهی و شیرین طراوت بخش و شادی آور است. در ادامه و با سپری شدن زمان نت های میانی دانه‌ی تونکا، گل شمعدانی و عنبر جای نت های اولیه را می گیرند. پس از استشمام بوی این نت‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری خواهید داشت. پس از مدتی طولانی متوجه بوی وانیل، علف وتیور، خزه‌ی اوک موس، چوب سدر ویرجینیا و چوب اطلس خواهید شد. این ترکیب چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی زیادی را به شما منتقل می‌کند.

 عطر ادکلن ورساچه اروس مردانه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا