سبک زندگی

با این پنکیک های مخملی پوستتو مثل ابریشم کن!

خرید فالوور از سایت اینبو

سرگرمی روز زیرسازی یا فونداسیون و صاف کردن پوست یکی از مهم ترین مراحل میکاپ است که به وسیله پنکیک های آرایشی انجام می شود. در میان انواع پنکیک های موجود در بازار پنکیک های مخملی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع پنکیک ها بافتی مخملی و سبک داشته و ماندگاریشان به حدی بالا است که خیال شما را از بابت ریختن آرایش راحت می کنند. در ادامه با معرفی بهترین پنکیک های مخملی موجود در بازار با سرگرمی روز همراه باشید.

1- پنکیک گلدن رز مدل Matte face

به گزارش سرگرمی روز، پنکیک Matte face گلدن رز یکی از بادوام ترین پنکیک های آرایشی موجود در بازار است که پوشش دهی فوق العاده و بافتی نرم و ابریشمی داشته و 16 ساعت ماندگاری دارد. این محصول علاوه بر ایجاد ظاهر مات و یک دست بر روی پوست، حاوی SPF15 بوده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این پنکیک مورد تایید متخصصین پوست قرار گرفته است، فاقد عطر، پارابن و چربی است، با انواع پوست سازگار است و در چند رنگ مختلف ارائه شده است.

پنکیک گلدن رز مدل


2- پنکیک سوشیا مدل ابریشمی

پنکیک دو کاره سوشیا مدل ابریشمی یک محصول آرایشی روزانه و سبک است که ظاهری مات و یک دست بر روی پوست شما ایجاد می کند. این محصول حاوی  رنگدانه های سیلیکونی و ویتامین E  بوده و فرمولاسیون خاص آن از ایجاد چربی و براق شدن پوست جلوگیری می کند و دوام بالایی در برابر گرما و تعرق بالا دارد. این پنکیک حاوی پودر فیکس کننده آرایش نیز می باشد و می توان از آن به عنوان تثبیت کننده آرایش بر روی کرم پودر و آرایش استفاده کرد. این محصول برای انواع پوست مناسب است و به دلیل کنترل چربی پوست، محصولی ایده آل برای پوست های چرب محسوب می شود. این پنکیک در چند رنگ مختلف متناسب با انواع پوست ارائه شده است.

پنکیک سوشیا مدل ابریشمی


3- پنکیک کالیستا سری Smooth

پنکیک Smooth کالیستا با داشتن 6 رنگ متنوع  برای انواع مختلف رنگ و تناژ های پوستی تولید شده است. این محصول قرمزی حاصل از آفتاب سوختگی و جوش را پوشش داده و چربی و رطوبت اضافی آن را از بین می برد. این پنکیک آرایشی ضمن صاف و هموار کردن سطح پوست موجب افزایش ماندگاری آرایش شده و می توان آن را روی کرم پودر، کرم ضدآفتاب و کرم مرطوب کننده مورد استفاده قرار داد. این محصول جلوه نهایی طبیعی و مخملی بر روی پوست ایجاد کرده و از خشکی و کشیدگی آن نیز جلوگیری می کند.

پنکیک کالیستا سری Smooth


4- پنکیک فشرده جویل گیاهی مدل 2WAY SUPER LONG LASTING

پنکیک فشرده جویل یک محصول ایتالیایی با پایه‌ی چای سبز و ویژگی های ضد حساسیت، ضدپیری، ضدچروک و آبرسان است. این پنکیک پوششی نرم ومخملی دارد و ظاهری یک دست و مات را برای پوست شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این تمامی عیوب پوست را پوشانده و به دلیل 2 منظوره بودن می توان از آن به دو صورت معمولی و یا با پد مرطوب جهت پوشش بیشتر استفاده کرد. عصاره چای سبز به کاررفته در پنکیک مخملی جویل یک انتی اکسیدان قوی، ضد التهاب و باکتری می باشد و فاقد پارابن و ضدحساسیت است.

 پنکیک فشرده جویل گیاهی


5- پنکک نوت مخملی مدل سیلک لومینوس

پنکک نوت مدل سیلک لومینوس یکی از پنکیک های پرطرفدار موجود در بازار است که به واسطه برخورداری از روغن آرگان، پوست را نرم و مرطوب می کند. این محصول حاوی آنتی اکسیدان بوده و خاصیت ضد چروک پیری دارد. علاوه بر این ویتامین E به کار رفته در آن از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و قدرت پوشانندگی بالایی دارد. پنکیک نوت در 7 رنگ مختلف ارائه شده است و برای انواع پوست مناسب است.

پنکک نوت مخملی مدل سیلک لومینوس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا