سبک زندگی

به سبزه ها چه رنگ لاکی میاد؟

خرید فالوور از سایت اینبو

یکی از مهم ترین اصول شیک پوشی انتخاب رنگ لباس، سبک آرایش و اکسسوری بر اساس ویژگی‌های ظاهری مانند رنگ پوست است. رعایت این اصل زیبایی تیپ و استایل شما را چندین برابر کرده و برعکس، در صورت عدم رعایت ممکن است بهترین و شیک ترین لباس ها و زیباترین آرایش ها هم چهره و استایلتان را زیبا نکند. رنگ لاک نیز از این قاعده مستثنی نیست. با انتخاب یک رنگ لاک متناسب با رنگ پوستتان می توانید برجسته تر شدن زیبایی طبیعی دستانتان کمک کنید. در ادامه زیباترین رنگ های لاک برای پوست سبزه را مشاهده می کنید.

1- آبی کبالت

به گزارش سرگرمی روز، رنگ های تند و روشن برای آرایش، لباس و ناخن افرادی که پوست سبزه دارند، فوق العاده مناسب است. رنگ آبی کبالت از جمله رنگ های تندی است که یک ظاهر فوق العاده شیک به ویژه در بهار و تابستان برای دستان شما به ارمغان می آورد.

 آبی کبالت


2- رنگ های نئونی

رنگ های نئونی یکی از مناسب ترین رنگ ها برای پوست های تیره هستند. رنگ هایی از جمله سبز نئونی، بنفش نئونی و نارنجی نئونی پایه ای برای یک مانیکور خیره کننده ایجاد می کنند و می توان آنها را به شدت دلخواه و متناسب با رنگ پوست سفارشی کرد.

رنگ های نئونی


3- کرم

بر خلاف پوست های روشن که لاک کرم رنگ موجب بی رنگ و رو شدن آنها می شود، این رنگ لاک بر روی پوست های سبزه فوق العاده است و به زیباتر شدن دستان کمک می کند. به علاوه اینکه این رنگ خنثی با هر رنگ لباسی مطابقت دارد.

 کرم


4- قرمز

همانطور که گفتیم، رنگ های تند بر روی پوست سبزه فوق العاده عمل می کنند. در واقع می توان گفت هر سایه قرمز رنگی بر روی پوست تیره فوق العاده به نظر می رسد. به شرطی که رنگ متناسب با پوستتان را انتخاب کنید.

 قرمز


5- سبز زمردی

رنگ لاک سبز زمردی واقعا خاص و زیبا است. این رنگ سلطنتی به ویژه در پاییز و زمستان فوق العاده است و به ویژه با طراحی منظره و صحرا روی ناخن ها فوق العاده به نظر می رسد.

سبز زمردی


6- خاکستری

از خاکستری روشن گرفته تا تیره، سایه های مختلف خاکستری گزینه ای عالی برای پوست های تیره هستند. خاکستری روشن نوعی کنتراست خنثی در برابر رنگ پوست تیره ایجاد می کند. در حالی که خاکستری تیره، بر رنگ تیره پوست بیشتر تاکید می کند. ترکیب این دو سایه در یک مانیکور خاکستری دو رنگ فوق العاده خواهد شد.

خاکستری


7- نقره ای

از یک روکش ساده لاک نقره ای تا یک مانیکور کروم نقره ای، تنوع زیادی در طراحی ناخن نقره ای وجود دارد. این رنگ عملا با هر رنگی خنثی می شود و نیاز نیست نگران عدم تطبیق آن با رنگ لباس هایتان باشید.

نقره ای


8- صورتی ملایم

درست مانند سایه های روشن و پررنگ، رنگ های پاستلی نیز تضاد زیبایی با پوست های تیره ایجاد می کنند. این رنگ حتی برای رژ لب هم گزینه مناسبی خواهد بود.

صورتی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا