فناوری و تکنولوژی

در iOS ۱۸ تغییر نام سیری امکان‌پذیر شد

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر از گفتن نام سیری خسته شده اید، می توانید آن را تغییر دهید.

به گفته دیجیاتو، با استفاده از میانبرهای صوتی، می توانید یک عبارت سفارشی برای سیری تنظیم کنید تا بتواند میانبرها را راه اندازی کند و «کارهای پیچیده» را انجام دهد. یکی از میانبرهایی که می توانید تنظیم کنید این است که دستور “Hey Siri” را جایگزین کنید.

از میانبرها برای انتخاب نام سیری جدید استفاده کنید

برای تنظیم یک میانبر صوتی برای Siri، برنامه تنظیمات را باز کنید، به Accessibility بروید و به سمت پایین به میانبرهای صوتی بروید. روی «تنظیم میانبرهای صوتی» ضربه بزنید و «سیری» (نه درخواست سیری) را انتخاب کنید. اکنون نام جدیدی را که می خواهید برای فعال کردن سیری استفاده کنید، مانند “Computer” وارد کنید.

در iOS 18 می توانید نام جدیدی برای سیری انتخاب کنید

پس از تعیین نام جدید، آن نام را بگویید تا سیری در آیفون فعال شود. توجه داشته باشید که استفاده از این نام جدید محدود به آیفون است و با دستگاه‌های دیگر مانند HomePod همگام نخواهد شد. بنابراین همچنان باید از نام «سیری» برای این دستگاه ها استفاده کنید.

در iOS 18 می توانید نام جدیدی برای سیری انتخاب کنید

همانطور که در Reddit اشاره شد، اگر این ویژگی را پس از فراخوانی این نام جدید تنظیم کنید، باید منتظر بمانید تا سیری قبل از دادن دستورات بیشتر فعال شود. به طور معمول، هنگام استفاده از سیری، می‌توانید یک عبارت کامل مانند «هی سیری، ساعت چند است؟» را بگویید، اما این روش با تنظیمات میانبر صوتی کار نمی‌کند. در اینجا ابتدا باید کلمه فعال سازی را بگویید، مکث کنید و پس از فعال شدن سیری دستور لازم را بدهید.

به دلیل این تأخیر، احتمالاً این ویژگی چیزی نیست که بیشتر مردم بخواهند همیشه از آن استفاده کنند.

از میانبرهای صوتی می توان برای تنظیم یک فرمان صوتی برای اجرای هر میانبر استفاده کرد. همچنین می‌توانید از این ویژگی برای برنامه‌ها و عملکردهای سیستم مانند گرفتن اسکرین شات، تغییر صدا، پیمایش، فعال کردن مرکز کنترل و موارد دیگر استفاده کنید. میانبرهای صوتی را می توان به جای گفتار با صدای سفارشی دیگری جفت کرد و دسترسی مفیدی را برای کسانی که به روش های جایگزین برای فعال کردن عملکردهای سیستم نیاز دارند، فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا