آشپزی

راز خوشمزگی شیر پسته + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی شیر پسته را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز شیر پسته خوشمزه

راز طعم شیر پسته و هنر درست کردن شیر پسته خانگی خوشمزه سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله برای شما عزیزان جالب باشد.

شیر پسته به عنوان یکی از نوشیدنی های مورد علاقه و بسیار مغذی شناخته می شود که در هر فصل حسی دلپذیر و دلپذیر برای نوشیدن به ارمغان می آورد. این نوشیدنی سرشار از پروتئین و ویتامین های کلیدی است و منبع طبیعی و سالم انرژی محسوب می شود. در مطلب زیر با خواص بی نظیر پسته و شیر پسته آشنا می شوید و طرز تهیه شیر پسته که در کافه ها به صورت حرفه ای سرو می شود به شما آموزش داده می شود.

مواد لازم برای تهیه شیر پسته با موز

1 عدد موز

400 گرم بستنی

1 فنجان شیر

1 فنجان پسته

2 قاشق غذاخوری پودر پسته

2 قاشق غذاخوری پودر نارگیل

1 قاشق غذاخوری عسل

سس شکلات و کنجد به اندازه کافی

وقتی مواد لازم را آماده کردید، وقت آن است که قدم به قدم طرز تهیه شیر پسته را یاد بگیرید. با مواد فوق می توانید در 30 دقیقه چهار فنجان شیر پسته درست کنید.

طرز تهیه شیر پسته موز خانگی

ابتدا پسته ها را از پوست خارج کرده و در ظرفی بریزید. نصف فنجان شیر به این پسته های بدون پوست اضافه کنید و اجازه دهید پسته ها مدتی در شیر خیس بخورند و نرم شوند. سپس موز را پوست بگیرید و همراه با بقیه شیر در مخلوط کن بریزید. سپس پودر پسته، عسل، پودر نارگیل و نصف مقدار بستنی را به مخلوط داخل مخلوط کن اضافه کنید.

همه مواد را به خوبی در مخلوط کن مخلوط کنید تا یکدست شود، سپس بقیه بستنی را به مخلوط اضافه کنید و دوباره هم بزنید. اگر شیر پسته خیلی غلیظ است می توانید شیر اضافی اضافه کنید تا رقیق شود. اگر مخلوط شیر پسته خیلی رقیق بود، می توانید پسته های بیشتری اضافه کنید. شیر پسته تمام شده را در لیوانی بریزید و روی آن را با انواع مغزها، کنجد و سس شکلات تزئین کنید.

مواد لازم برای تهیه شیر پسته به سبک کافه ای

300 گرم بستنی وانیلی

3 قاشق غذاخوری عسل

4 فنجان شیر سرد یا یخ زده

100 گرم پسته

پودر پسته به میزان لازم

طرز تهیه شیر پسته به سبک کافه ای

برای یادگیری طرز تهیه شیر پسته به سبک کافه ای کافی است پودر پسته، 4 پیمانه شیر سرد، بستنی و عسل را در مخلوط کن بریزید و همه مواد را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس دانه های پسته را به این مخلوط اضافه کنید و دوباره مخلوط کن را اجرا کنید تا دانه های پسته به طور یکنواخت در شیر پسته پخش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا