ترفند و آموزش

فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل ۱۴۰۳ + روش جدید

خرید فالوور از سایت اینبو

فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل کار سختی نیست و همیشه راهی هست تا از ایرانسل اینترنت رایگان دریافت کنید. ما در این مطلب از سایت سرگرمی روز به شما نحوه فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل را آموزش می دهیم. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا کد فعال سازی ۷ گیگ اینترنت ایرانسل رایگان را دریافت کنید.

 

فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل ۱۴۰۳

یکی از اولین قدم‌هایی که برای دریافت کد فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل می‌توانید بردارید، خرید سیم‌کارت جدید است. اگر جزو افرادی هستید که هیچگاه سیم‌کارت ایرانسل خریداری نکردید، با خرید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل می‌توانید از هدیه ۷ گیگابایت اینترنت رایگان با مدت اعتبار ۵ ماه بهره‌مند شوید.

هدایای ایرانسل، بعد از فعال کردن سیم‌کارت به صورت خودکار به حساب ایرانسلی شما افزوده می‌شود. فعال‌سازی سیم‌کارت جدید نیز با اولین تماس یا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* انجام خواهد شد.

 

آموزش سریع فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

با شماره گیری کد #۳۴*۵۵۵* می توانید شبکه اینترنت سیمکارت خود را به 4G ارتقاء دهید و از ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. هم می توانید از اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنید و هم با مراجعه حضوری به نمایندگی های ایرانسل امکان پذیر است.

اگر موفق به دریافت ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل نشدید حتما از قسمت کامنت ها به ما اطلاع دهید تا روش دیگری را به شما پیشنهاد دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا