آشپزی

راز خوشمزگی پیتزا قارچ و گوشت + ترفندهای ویژه در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم نکات و راز خوشمزگی پیتزا قارچ و گوشت را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

راز خوشمزه پیتزا با قارچ و گوشت

راز پیتزای خوشمزه قارچ و گوشت های خوشمزه و حرفه ای ایتالیایی و آمریکایی سایت سرگرمی روزامیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

ترکیبی از موادی مانند گوشت چرخ کرده، قارچ، فلفل سیاه، فلفل قرمز، زردچوبه، فلفل سیاه، روغن، نمک، آویشن، پنیر آب شده رنده شده و پیاز خرد شده به همراه خمیر از قبل آماده شده و سس پیتزای آماده در دستور تهیه وجود دارد. دو ویدیوی مجزا در کانال، مواد اصلی یک پیتزا با قارچ و گوشت است.

پیتزا به عنوان یکی از جذاب ترین غذاهای دنیا شناخته می شود. بارها شنیده ایم که پیتزا از ویژگی های ایتالیاست اما با مطالعه تاریخچه پیتزا متوجه می شویم که در گذشته ایرانیان باستان نوعی پیتزا نیز تهیه می کردند. در طول جنگ آنها چیزهایی مانند سبزیجات را روی سپر خود می پزند و باعث تداخل غذایی می شوند. پس از مدتی این سنت به ایتالیا منتقل شد و در آنجا توسعه یافت. ایتالیا تبدیل به مهد پیتزا در جهان شده است. حالا بیایید با هم پیتزا با گوشت و قارچ را امتحان کنیم.

عناصر

100 گرم گوشت چرخ کرده

یک عدد پیاز

قارچ 100 گرم

پنیر برای پیتزا 100 گرم

یک تکه خمیر پیتزا

نمک و فلفل به میزان لازم

یک فلفل

4 قاشق غذاخوری روغن زیتون

یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی

نصف قاشق چایخوری زردچوبه

سس گوجه فرنگی به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا با قارچ و گوشت

ابتدا پیاز را پوست گرفته و با دقت بشویید و خرد کنید. سپس تابه ای را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و داخل آن روغن زیتون بریزید، وقتی روغن داغ شد پیاز خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا طلایی شود.

قیمه را به پیاز داغ شده اضافه کنید و نمک و فلفل بزنید و تفت دهید تا قهوه ای و سرخ شود.

قارچ را بشویید و برش دهید و به گوشت اضافه کنید و همه مواد را تفت دهید تا آب قارچ ها گرفته و یکدست شوند.

فلفل را تمیز کرده و برش بزنید سپس به مواد داخل تابه اضافه کنید و تفت دهید.

رب گوجه فرنگی و زردچوبه را به مواد اضافه کنید و با قاشق خوب هم بزنید تا همه مواد با رب و زردچوبه ترکیب شده و طعم دلخواه به دست آید. سپس درب تابه را گذاشته و مواد را به مدت 5-7 دقیقه سرخ می کنیم تا کاملا بپزند.

حالا فر را روشن کنید و با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. در همین حین، خمیر پیتزا را از یخچال خارج کرده و تابه را روغن بزنید. یک ورقه خمیر پیتزا را در تابه بریزید و سس گوجه فرنگی را به طور مساوی روی خمیر پخش کنید و با پشت قاشق آن را صاف کنید.

نیمی از مخلوط گوشت و قارچ را روی سس گوجه فرنگی بریزید، سپس مواد باقیمانده پیتزا مانند فلفل، رب گوجه فرنگی و زردچوبه را به ترتیب اضافه کنید. در نهایت نیمی از پنیر رنده شده را روی مواد پیتزا بپاشید.

خمیر پیتزا را به مدت 15-20 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید تا سطح آن رنگی و چسبناک شود.

پیتزا را از فر خارج کرده و بگذارید خنک شود. سپس آن را به شکل های معمولی پیتزا برش دهید و می توانید از سس گوجه فرنگی یا سس های دیگر برای تزیین آن استفاده کنید. در نهایت از این پیتزای خوشمزه و لذیذ لذت ببرید.

همه چیز درباره خمیر پیتزا

در ابتدا باید اشاره کنیم که پیتزا به عنوان پرطرفدارترین فست فود دنیا توانسته است سلیقه های مختلف را راضی کند. از گیاهخواران و نیمه گیاهخواران گرفته تا علاقه مندان به دریاچه و دوستداران گوشت، همه از این وعده غذایی لذت خواهند برد. آیا اندازه یک قاشق می تواند مانع از لذت بردن از پیتزا پنیر گرانولا شود؟ این سوال تقریبا جواب خودش را دارد!

با این حال، مهمترین چیز در هنگام تهیه پیتزا استفاده از خمیر مناسب است. خمیری که کیفیت خوبی ندارد نمی تواند طعم لذیذ و مورد انتظار را به شما بدهد. بنابراین اطلاعات و تکنیک های دقیق هنگام تهیه خمیر پیتزا بسیار ارزشمند است. طرز تهیه خمیر پیتزا جادویی را به روش های مختلف در اختیار شما قرار داده ایم و نکات مهم برای تهیه بی نقص آن را بیان کرده ایم.

نکات پیتزا قارچ گوشتی, طرز تهیه پیتزا قارچ گوشتی, پیتزا قارچ گوشتی ایتالیایی, پیتزا قارچ گوشتی نواب ابراهیمی, طرز تهیه پیتزا قارچ گوشتی, ویدئو رستوران, طرز تهیه پیتزا با گوشت چرخ کرده, طرز تهیه پیتزا با گوشت و قارچ در توستر، طرز تهیه پیتزا با گوشت و قارچ و سوسیس

برای تهیه پیتزای خانگی می توانید علاوه بر خمیر پیتزا از نوع دیگری از نان مانند خمیر نان سنگک یا بربری استفاده کنید. اگر به فر دسترسی ندارید، می توانید مواد پیتزا را روی نان تست قرار دهید و از توستر برای پخت آن استفاده کنید. در این مواقع نکته مهم توجه به دما و زمان مناسب برای تهیه پیتزا است.

تجربه نشان داده است که خمیر پیتزای تجاری موجود در فروشگاه ها پس از پخت خشک و سفت می شود. بهترین راه برای داشتن خمیر پیتزای تازه و با کیفیت، تهیه آن در خانه است. بهتر است از روش خمیر جادویی که قبلا توضیح داده شد استفاده کنید. به یاد داشته باشید که خمیر پیتزا را با دقت بیشتر و با رطوبت مناسب تهیه کنید و در فرآیند هم زدن از وردنه استفاده نکنید.

هنگام چیدن مواد روی خمیر پیتزا، موادی که آب زیادی دارند مانند فلفل، قارچ و پیاز را در لایه بالایی قرار دهید. قبل از اضافه کردن آنها به پیتزا، آنها را در روغن سرخ کنید و خرما کنید تا آب زیادی به پیتزا نریزید. همچنین توصیه می شود فلفل را زیاد نپزید تا پیتزا تلخ نشود.

قبل از قرار دادن خمیر در قالب فر، کف قالب را با مقدار کافی آرد پاشی کنید. اگر کف تابه را چرب کنید ممکن است خمیر خشک شود. همچنین یک کاسه آب در کنار سینی فر قرار دهید تا رطوبت فر حفظ شود. این عمل به پخت بهتر و موثرتر پیتزا کمک می کند.

راه حل کشش پنیر پیتزا

قبل از استفاده، پنیر پیتزا را از فریزر خارج کنید تا به دمای محیط برسد. این عمل باعث می شود که پنیر بعد از پخت بهتر کشیده شود و طعم خوبی به آن می دهد.

پنیر را روی سطح سس پیتزا بریزید و حتما مقدار زیادی انتخاب کنید تا خوب پخش شود. تقریباً 90٪ پنیر باید زیر مواد مختلف پیتزا باشد و 10٪ باقیمانده را می توان روی رویه ها پخش کرد. همچنین می توانید ترکیبی از پنیر گودا و سایر انواع پنیر را برای تنوع بخشیدن به پیتزا انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا