فناوری و تکنولوژی

شرایط دریافت وام (طرح حرکت) بانک رفاه

خرید فالوور از سایت اینبو

طرح حرکت یکی از تسهیلات کارآمد بانک رفاه است که در اختیار مشتریان این بانک قرار می گیرد. این طرح علاوه بر اشخاص حقیقی برای اشخاص حقوقی نیز قابل استفاده است. با این تفاوت که سقف اعتبار برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان است اما اشخاص حقوقی می توانند برای دریافت وام اجتماعی یک میلیارد تومانی اقدام کنند. بنابراین با توجه به حجم این وام می توان آن را یکی از بهترین تسهیلات جاری بانکی دانست.

وام های یک میلیارد تومانی و 300 تومانی بانک رفاه با شرایط ویژه و سایر تسهیلات این بانک ارائه می شود. اگر متقاضی این وام هستید، حتما قبل از درخواست به نکات زیر توجه کنید.

یکی از مزایای وام ارائه شده در قالب طرح حرکت، نرخ سود آن است. میزان این سود بین 1 تا 17 درصد محاسبه می شود. در واقع میزان سود نهایی بر اساس معیارهای خاصی تعیین می شود و عدد حاصل در بازه 1 تا 17 درصد خواهد بود. مدت سپرده گذاری، نوع حساب افتتاح شده، مدت سررسید و میانگین ضرایب حساب از جمله معیارهای محاسبه میزان سود است.

گرفتن وام در طرح حرکت مستلزم سپرده گذاری در مدت زمان معین است. همچنین مدت تصدی سپرده نیز در تعیین سود بازپرداخت نقش دارد. اگر متقاضی وام 1 میلیارد تومانی و 300 میلیونی هستید، خوب است بدانید که مدت سپرده گذاری شما باید از 6 تا 9 ماه باشد.

برای بازپرداخت این وام حداکثر 36 ماه فرصت دارید. همانطور که گفتیم اقساط ماهانه این وام با سود 1 و 17 درصد محاسبه می شود. مبلغ 300 میلیون تومان اقساط وام با سود 1 درصد در ماه معادل 8 میلیون و 462 هزار و 430 تومان است که در مجموع باید 304 میلیون و 747 هزار و 473 تومان به بانک بازگردانده شود. اما با سود 17 درصد مبلغ اقساط ماهانه 10695818 تومان و کل مبلغ برگشتی 385149457 تومان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا