آشپزی

طرز تهیه دسر کدو حلوایی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه دسر کدو حلوایی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه دسر کدو حلوایی

دسر کدو حلوایی یکی از دسرهای خوشمزه و قدیمی است که با دستورهای مختلف می توانید آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه دسر کدو حلوایی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای دسر کدو حلوایی
اسکواش 1 کیلوگرم
قند ½ فنجان
پودر ژلاتین 2 قاشق غذاخوری
بیسکویت پای بوربن 2 بسته
پوست پرتقال 1 قطعه
کرم رنگ کافی
پودر هل کافی
پودر دارچین کافی

طرز تهیه دسر کدو حلوایی

مرحله اول

من آماده می کنم یک دسر کدو حلوایی خوشمزه در ابتدای کار پوست کدو را جدا کرده و به قطعات دلخواه برش می دهیم سپس در قابلمه مناسبی با نصف لیوان آب می گذاریم و روی آتش می گذاریم تا کدو کاملا پخته و نرم شود.

مرحله دوم

وقتی کدو کاملاً پخت، شکر، پوست پرتقال رنده شده، پودر دارچین و پودر هل را به قابلمه اضافه کنید و با همزن برقی خوب هم بزنید تا شکسته و پوره شود، سپس قابلمه را کنار بگذارید.

سطح سوم

حالا پودر ژلاتین را با کمی آب سرد مخلوط کنید و بگذارید اسفنجی شود سپس به قابلمه اضافه کنید و هم بزنید و اجازه دهید پوره کدو حلوایی در دمای محیط بماند تا کاملا خنک شود.

مرحله چهارم

سپس به کمک همزن برقی خامه قنادی را که قوام آن کمی شل شده است به مدت 10 دقیقه بزنید تا رد تیغه های همزن روی خامه بماند. حالا یک لایه بیسکویت در ظرف مورد نظر می گذاریم.

مرحله پنجم

در این مرحله خامه قنادی را داخل قیف بریزید و روی بیسکویت ها پخش کنید و با پشت قاشق پخش کنید و دوباره این خمیر را تکرار کنید و مقداری از پوره کدو حلوایی را روی خامه قنادی بریزید و تا آخر پخش کنید.

مرحله ششم

حالا با همین ترکیب مراحل را ادامه می دهیم تا مواد تمام شود سپس ظرف را به مدت 4 ساعت در یخچال می گذاریم تا رطوبت وارد بیسکویت ها شود و پوره کدو حلوایی ببندد. در آخر با پودر پسته تزئین می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا