آشپزی

طرز تهیه شیرینی رزت کره ای با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه شیرینی رزت کره ای را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه گل رز شیرین کره ای

کیک رزت کره ای یکی از کیک های خوشمزه و جشن است که با طعم های مختلف می توانید آن را درست کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه گل رز شیرین کره ای برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای تهیه گل رز شیرین کره ای
کره 225 گرم
ارد 225 گرم
شکر پودر شده 50 گرم
وانیل ⅓ قاشق چایخوری
نشاسته ذرت 50 گرم

طرز تهیه گل رز شیرین کره ای

مرحله اول

برای تهیه گل رزهای خوشمزه در ابتدای کار کره را از 30 دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و اجازه دهید دمای آن با محیط سازگار شود. سپس فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود.

مرحله دوم

حالا در ظرف مناسبی کره ای را که به دمای محیط رسیده با وانیل بریزید سپس پودر قند را داخل آن الک کنید. سپس مواد را در کاسه با همزن برقی به مدت 5 تا 7 دقیقه خوب مخلوط می کنیم.

سطح سوم

وقتی مخلوط کره کرمی و کرمی شد هم زدن را قطع می کنیم سپس آرد را به همراه نشاسته ذرت داخل الک می ریزیم و 3 بار الک می کنیم. سپس مواد خشک را کم کم به کاسه اضافه کنید.

مرحله چهارم

حالا مواد را در کاسه با لیسک خوب هم بزنید تا بافت خمیر شبیه کرم شود. سپس مایه کیک را داخل قیف با نوک گلاب بریزید و سپس سینی را کاغذ فر بپوشانید.

مرحله پنجم

در این مرحله خمیر شیرینی را در سینی فر به شکل گل رز می ریزیم سپس سینی را در طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم شیرینی ها به مدت 15-20 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته شوند و رنگ آن ها تغییر نکند.

مرحله ششم

بعد از این مدت قالب را از فر خارج کرده و بدون دست زدن به کیک ها اجازه دهید کاملا خنک شوند. در آخر کیک های خنک شده را از قالب خارج کرده و در ظرف مورد نظر قرار دهید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا