آشپزی

طرز تهیه فینگرفود سیب زمینی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه فینگرفود سیب زمینی

غذای سیب زمینی یکی از غذاهای بین المللی لذیذ و ساده است که با دستورهای مختلف می توان آن را تهیه کرد تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه فینگرفود سیب زمینی برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد تشکیل دهنده غذای سیب زمینی
سیب زمینیها 3 عدد وسط
ژامبون مرغ 4 برگ
آرد سفید 3 قاشق غذاخوری
یک تخم مرغ 1 قطعه
جعفری کافی
فلفل سیاه و زردچوبه کافی
فلفل سیاه، پودر سیر و نمک کافی

طرز تهیه فینگرفود سیب زمینی

مرحله اول

برای تهیه یک غذای خوشمزه سیب زمینی در ابتدای کار سیب زمینی ها را در قابلمه آب می ریزیم سپس قابلمه را روی اجاق می گذاریم و می گذاریم سیب زمینی ها کاملا پخته و نرم شوند.

مرحله دوم

وقتی سیب زمینی ها پخته شدند از قابلمه خارج کرده و پوست آن ها را بگیرید سپس در کاسه پوره سیب زمینی له کنید تا پوره شوند. حالا ژامبون مرغ را به صورت مربع های کوچک برش می دهیم.

سطح سوم

حالا مقداری جعفری را خرد کرده و به همراه ژامبون مرغ، آرد سفید، تخم مرغ و مقداری فلفل سیاه، زردچوبه، پاپریکا، پودر سیر و نمک به کاسه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند.

مرحله چهارم

سپس مخلوط انگشتی را در قیف یکبار مصرف بریزید و یک تابه مناسب را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا قرار دهید و به اندازه ای روغن به ماهیتابه اضافه کنید تا غذا در آن شناور شود تا روغن داغ شود.

مرحله پنجم

حالا بچه ماهی ها را در ماهیتابه جمع می کنیم و با قیچی به اندازه های دلخواه برش می زنیم سپس روی آنها روغن داغ می ریزیم و کاملا سرخ می کنیم. در نهایت انگشتان را روی بشقاب گذاشته و با سس سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا