آشپزی

طرز تهیه لاوا کیک +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کیک گدازه ای

کیک لاوا یکی از کیک های خوشمزه و ساده ای است که با دستورهای مختلف می توانید آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه کیک گدازه ای برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم کیک لاوا
یک تخم مرغ 1 تخم مرغ + 1 زرده
قند 3 قاشق غذاخوری
ارد 2 قاشق غذاخوری
وانیل 1 قاشق چایخوری
نمک 1 قاشق چایخوری
کاکائو تلخ 90 گرم
کره 20 گرم

طرز تهیه کیک گدازه ای

مرحله اول

برای تهیه کیک گدازه ای خوشمزه در ابتدای کار فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا فر کاملا گرم شود سپس تخم مرغ را به همراه زرده و شکر و وانیل در ظرف مناسبی می ریزیم. کاسه.

مرحله دوم

حالا مواد را در کاسه همزن برقی با سرعت بالا به مدت 7 دقیقه هم میزنیم تا حالت کرمی و کشدار پیدا کند سپس شکلات تلخ را به همراه کره روی بخار پز کتری قرار میدهیم تا کاملا آب شود.

سطح سوم

سپس اجازه دهید سس شکلاتی خنک شود سپس آن را به کاسه اضافه کنید و با لیسک هم بزنید. حالا آرد را داخل کاسه الک کرده و به صورت دایره ای مخلوط کنید تا بافت کیک یکدست شود.

مرحله چهارم

حالا داخل فنجان مورد نظر را با کمی کره بپوشانید و پودر کاکائو را داخل آن الک کنید سپس فنجان را برعکس کنید تا پودر کاکائو اضافی آن گرفته شود. سپس مایه کیک را داخل فنجان بریزید و آن را صاف کنید.

مرحله پنجم

سپس فنجان را در طبقه وسط فر قرار دهید و اجازه دهید کیک به مدت 20 دقیقه در فر بماند تا کاملا بپزد. بعد از این مدت لیوان را از فر خارج کرده و بگذارید کیک خنک شود سپس با بستنی سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا