آشپزی

طرز تهیه ماهیچه پسران کریم با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه ماهیچه پسران کریم را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

نحوه تهیه آن عضله پسران کریم

ماهیچه پسران کریم یکی از انواع غذاهای لذیذ و خوش طعمی است که به طرز تهیه آن نامگذاری شده است.این غذای لذیذ برای سرو بسیار مناسب است.این ماهیچه را می توانید با مواد مختلف به روش های مختلف تهیه کنید. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه ماهیچه های کریم بچه ها برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

عناصر مقدار مواد
ماهیچه کافی
پیاز 7 عدد
سیر 1 بوته
نمک و زردچوبه کافی
فلفل سیاه و چوب دارچین کافی
فلفل سیاه و پاپریکا کافی
اب کافی
نعنا، ریحان و گشنیز تازه برای تزیین ماهیچه ها کافی
زعفران آب پز برای تزیین برنج کافی

طرز تهیه ماهیچه های کریم بچه ها

مرحله اول: جوشاندن زعفران

ابتدا در ظرف کوچکی مقداری زعفران بریزید و مقداری آب جوش به آن اضافه کنید و در ظرف را بپوشانید و بگذارید زعفران دم بکشد مقدار زعفران مصرفی بستگی به ذائقه و ذائقه خودتان دارد و هر چه بیشتر باشد طعم بهتری دارد. عطر و رنگ غذا در حال بهبود است.

مرحله دوم: کره را آب کرده، زعفران را اضافه کرده و ماهیچه ها را در تابه بریزید

سپس در تابه ای مقداری روغن بریزید، تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا روغن ذوب شود، سپس زعفران دم کرده را که غلیظ شده روی روغن بریزید، با آن مخلوط کنید، سپس ماهیچه هایی را که شستید و خشک کردید، در تابه بگذارید. .

مرحله 3: تمام قسمت های ماهیچه ها را در تابه سرخ کنید

اجازه دهید ماهیچه ها با روغن خوب سرخ شوند، وقتی یک طرف ماهیچه ها طلایی شد و خوب سرخ شد، آن ها را برگردانید تا رنگشان تغییر کند و طرف دیگر و خوب سرخ شوند، در تابه را ببندید تا بخار روغن و زعفران کاملاً بخار شود. ماهیچه ها می روند.

مرحله 4: پیاز را پوست گرفته و خرد کنید

بعد از سرخ شدن ماهیچه ها آن ها را از ماهیتابه خارج کرده و در ظرف دیگری بریزید، سپس پیازها را پوست بگیرید، سپس به صورت ورقه ای نازک برش دهید، توجه داشته باشید که برای تهیه این غذا به پیاز زیادی نیاز دارید.

مرحله 5: روغن را به ماهیتابه اضافه کنید

سپس در همان ماهیتابه ای که ماهیچه ها را سرخ کرده اید، اگر مقداری روغن آب شده بود که پیازها را سرخ کنید، نیازی به اضافه کردن روغن یا کره نیست، اما اگر روغن کافی نیست، کمی روغن یا روغن در تابه بریزید. و تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید تا داغ شود

مرحله ششم: پیازها و ماهیچه ها را داخل تابه بریزید

سپس مقداری از پیازها را داخل ماهیتابه بریزید تا کاملا کف تابه را بپوشاند، کمی تفت دهید تا پیازها سبک و شیشه ای شوند، سپس ماهیچه ها را روی پیازها قرار دهید، سپس بقیه پیازها را بریزید. در بالای ماهیچه ها به طوری که سطح آنها را کاملاً بپوشانند

مرحله هفتم: سیر و ادویه ها را به مواد اضافه کنید

سپس بوته سیر را از وسط نصف کرده و به درستی یا سر و ته آن را بردارید، سپس سیر را روی پیاز قرار دهید، سپس ادویه هایی که شامل فلفل سیاه، زردچوبه، فلفل سیاه و پاپریکا می شود را اضافه کنید تا مزه دار شود. مواد خود را و پخش.

مرحله هشتم: چوب دارچین و آب را به ماهیچه ها اضافه کنید

همچنین می توانید از چوب دارچین برای خوش طعم کردن ماهیچه ها استفاده کنید تا بوی گوشت از بین برود، استفاده از دارچین بستگی به ذائقه شما دارد، پس از ریختن تمام ادویه ها روی ماهیچه ها، کمی آب اضافه کنید سپس در تابه یا ظرفی نزدیک به

مرحله نهم: ماهیچه ها را با ادویه ها و کمی آب بجوشانید

بگذارید همه مواد به مدت 4 الی 5 ساعت خوب بجوشد تا طعم ادویه و پیاز و سیر از ماهیچه ها گرفته شود تا بوی بد آنها گرفته شود.برای پخت این غذا نیازی به اضافه کردن آب زیاد نیست زیرا ماهیچه ها و پیاز آزاد می شوند. آب در حین پخت

مرحله 10: سس را روی ماهیچه ها بریزید

در حین پخت هر از چند گاهی درب آن را بردارید و مخلوط مواد سس را با قاشق روی ماهیچه ها بریزید تا طعم مواد به تمام قسمت های ماهیچه ها برسد و آنها را کاملاً لذیذ کند، در حین پخت ماهیچه ها، حرارت. باید کم باشد تا ماهیچه ها خوب پخته شوند.

مرحله یازدهم: زعفران آب پز غلیظ و نمک را به مواد اضافه کنید

در آخر درب تابه را بردارید و زعفران آب پز غلیظ را روی ماهیچه ها بریزید و با آنها مخلوط کنید و کمی نمک به مواد اضافه کنید سپس مقدار نمک را بچشید و بچشید پس اگر مقدار کم بود اضافه کنید. نمک بیشتری اضافه کنید.

مرحله دوازدهم: غذای ماهیچه پسران کریم را در ظرف مناسبی بریزید

وقتی عطر و طعم و رنگ زعفران به مواد رسوخ کرد و ماهیچه ها کاملاً نرم شد تابه را از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید تا از حرارت اولیه به دمای محیط کم شود سپس گوشت را بریزید. پسران کریم در ظرف مناسب.

مرحله 13: ماهیچه ها و برنج را تزئین کنید

سپس روی ماهیچه را با چند برگ نعناع و ریحان و گشنیز تازه تزیین کنید و برای تزیین ماهیچه به میل و سلیقه خود عمل کنید سپس برنجی را که در حین پخت ماهیچه ها آماده کردید و آب پز کردید در ظرف دیگری بریزید و روی آن را بپوشانید. با کمی زعفران پخته تزیین کنید. در آخر عضله پساران کریم را به عنوان یک غذای خوشمزه و پرطرفدار با برنج زعفرانی، ته دیگ، سالاد، ترشی، انواع دارچین و مخلفات برای پذیرایی و مهمانی سرو کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا