آشپزی

طرز تهیه میلک شیک طالبی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه میلک شیک طالبی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه میلک شیک خربزه

میلک شیک خربزه یکی از نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار است که به عنوان یک نوشیدنی بین المللی شناخته می شود تا آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه میلک شیک خربزه برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
خربزه 1 عدد کوچک
بستنی وانیلی ½ فنجان
شیر نر ½ فنجان

طرز تهیه میلک شیک خربزه

مرحله اول

من آماده می کنم میلک شیک خربزه ساده ابتدا خربزه را پوست بگیرید و ریز خرد کنید. سپس تکه های خربزه را در ظرف دربسته می گذاریم و به مدت 1 ساعت در فریزر قرار می دهیم.

مرحله دوم

توجه داشته باشید که قرار دادن خربزه در فریزر به این دلیل است که از یخ در میلک شیک استفاده نمی کنید. اگر زمان کافی برای فریز کردن خربزه ندارید، می توانید از چند تکه یخ در میلک شیک استفاده کنید.

سطح سوم

بعد از 1 ساعت ظرف را از فریزر خارج کرده و تکه های خربزه را در غذاساز یا همزن بریزید. حالا شیر را به مخلوط کن یا غذاساز اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست و یکدست شوند.

مرحله چهارم

وقتی شیر و خربزه یکدست شدند، بستنی وانیلی را به غذاساز اضافه کنید و دوباره خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند. بسته به ذائقه می توانید از کمی شکر در میلک شیک استفاده کنید.

مرحله پنجم

غلظت میلک شیک با توجه به ذائقه هر فردی متفاوت است، اگر میلک شیک غلیظ دوست دارید مقدار بستنی را زیاد کنید در غیر این صورت مقدار شیر را زیاد کنید تا میلک شیک رقیق شود. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا