آشپزی

طرز تهیه پاستا فتوچینی با مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پاستا فتوچینی با مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پاستا فتوچینی با مرغ

فتوچین با مرغ یکی از انواع غذاهای ایتالیایی سریع و لذیذ است که می توانید با دستور پخت های مختلف آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه پاستا فتوچینی با مرغ برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
فتوچین 400 گرم
کرم رنگ 200 گرم
سینه مرغ 200 گرم
قارچ 500 گرم
آبلیموی تازه 1 قاشق غذاخوری
شیر نر 2 فنجان
سیر 1 قرص
پیتزا با پنیر 1 تا 2 فنجان
فلفل سیاه، پودر آویشن، زردچوبه و نمک کافی

طرز تهیه پاستا فتوچینی با مرغ

مرحله اول

من آماده می کنم ماکارونی فتوچینی با مرغ در ابتدای کار سینه مرغ را در قابلمه آب قرار می دهیم. بعد فلس ها را از پیاز جدا می کنیم و می شوییم و به 4 قسمت تقسیم می کنیم و با سینه مرغ به قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله مقداری زردچوبه به سینه مرغ اضافه می کنیم سپس قابلمه را روی حرارت می گذاریم تا آب به نقطه جوش برسد. حالا حرارت را کم می کنیم و مرغ را به مدت 30 دقیقه در آب جوش می گذاریم تا کاملا بپزد.

سطح سوم

حالا قارچ ها را می شوییم سپس در آبکش می گذاریم و می گذاریم آب اضافی آن ها کشیده شود. سپس قارچ ها را به قطعات کوچک خرد می کنیم، سپس تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و می گذاریم داغ شود.

مرحله چهارم

در این مرحله قارچ ها را داخل تابه بریزید سپس آبلیموی تازه و پودر آویشن را به آن اضافه کنید و تفت دهید تا قارچ ها کاملا بپزند. سپس بعد از 30 دقیقه سینه های مرغ را از قابلمه خارج کنید.

مرحله پنجم

حالا سینه مرغ را به صورت سنگ های کوچک خرد می کنیم و همراه با فلفل سیاه و نمک به قارچ اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم تا سینه مرغ سرخ شود. در مرحله بعد یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر کنید سپس مقداری روغن داخل آن بریزید.

مرحله ششم

در این مرحله قابلمه را روی حرارت زیاد می گذاریم سپس 1 قاشق چایخوری نمک اضافه می کنیم و اجازه می دهیم آب به نقطه جوش برسد. سپس فتوچین را در آب جوش بریزید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بپزد.

مرحله هفتم

در این مدت سیرها را پوست بگیرید سپس با رنده ریز رنده کنید. سپس یک قابلمه عمیق را روی حرارت ملایم قرار می دهیم سپس کمی روغن مایع ریخته و بلافاصله سیر را اضافه می کنیم.

مرحله هشتم

در این مرحله سیر را تفت می دهیم تا عطر خود را بگیرد سپس شیر را به همراه خامه صبحانه به سیر اضافه می کنیم و می گذاریم مخلوط شیر بجوشد. سپس مخلوط فتوچین را در آبکش ریخته و اجازه دهید آب اضافی آن خارج شود.

مرحله نهم

حالا فتوچین را به همراه سینه مرغ و قارچ به مخلوط شیر اضافه کنید و خوب مخلوط کنید سپس درب قابلمه را ببندید و بگذارید مواد به مدت 5 دقیقه بپزند. سپس درب تابه را برمی داریم.

مرحله دهم

در این مرحله پنیر پیتزا را روی پاستا فتوچینی بریزید و بگذارید کاملا آب شود. سپس قابلمه را از روی حرارت برداشته، فتوچین را در بشقاب مورد نظر می ریزیم و با سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا