آشپزی

طرز تهیه پاستا پنیری با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه پاستا پنیری را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه پاستا با پنیر

ماکارونی پنیر یکی از غذاهای خوشمزه و ساده ای است که با مواد مختلف می توان آن را تهیه کرد تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه پاستا با پنیر برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
شکل پاستا ½ بسته
قارچ 6 عدد
گوشت چرخکرده 150 گرم
پیاز 1 قطعه
سیر 1 قرص
کرم رنگ 3 قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی 3 عدد
پیتزا با پنیر کافی
نمک و فلفل و زردچوبه کافی

طرز تهیه پاستا با پنیر

مرحله اول

من آماده می کنم ماکارونی خوشمزه با پنیر در ابتدای کار پیاز را نگینی خرد کرده و در ماهیتابه ای با روغن مایع بریزید سپس تابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و خوب تفت دهید.

مرحله دوم

وقتی پیاز طلایی و کاراملی شد، گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا رنگ گوشت تغییر کند. سپس سیر رنده شده را به همراه مقداری نمک و فلفل و زردچوبه به تابه اضافه می کنیم.

سطح سوم

سپس تفت می دهیم تا عطر سیر و ادویه ها گرفته شود، سپس قارچ را ورقه ای برش می دهیم و به همراه آبلیموی تازه به تابه اضافه می کنیم. حالا حرارت را کمی زیاد کنید و تفت دهید تا قارچ تراوش کند.

مرحله چهارم

در همین حین پوست گوجه ها را جدا کرده و ریز رنده کنید تا پوره شوند سپس به تابه اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا کاملا سرخ شده و آب اضافی آن گرفته شود. حالا یک ظرف را تا نیمه از آب پر کنید.

مرحله پنجم

در مرحله بعد قابلمه را روی حرارت زیاد می گذاریم و اجازه می دهیم آب به نقطه جوش برسد سپس شکل پاستا را به قابلمه اضافه می کنیم و به مدت 10 دقیقه در آب در حال جوش می گذاریم تا پاستا کاملا پخته و نرم شود.

مرحله ششم

در این فاصله فر را با دمای 180 درجه روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. وقتی آب گوجه فرنگی اضافی تبخیر شد، مقداری پنیر پیتزا و خامه صبحانه را به تابه اضافه کنید، سپس هم بزنید و از روی حرارت بردارید.

مرحله هفتم

سپس ماکارونی آبکش شده را به تابه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا پاستا و مواد متوسط ​​با هم ترکیب شوند. حالا ماکارونی را در ظرف ریخته و روی آن را با مقداری پنیر پیتزا می پوشانیم و در طبقه وسط فر قرار می دهیم.

مرحله هشتم

حالا اجازه دهید خمیر پنیر به مدت 10 دقیقه در فر بماند تا پنیر پیتزا کاملا آب شود و رویه آن طلایی و زیبا شود. در آخر پاستا را با پنیر در بشقاب مورد نظر بریزید و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا