آشپزی

طرز تهیه کوکوی ذرت با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکوی ذرت را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کاکائو ذرت

کاکائو ذرت یکی از غذاهای لذیذ و ساده است که با انواع مواد می توان آن را تهیه کرد تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه کاکائو ذرت برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینیها 2 عدد
ذرت 2 قاشق غذاخوری
آرد نخودچی 1 قاشق غذاخوری
آرد ذرت 1 قاشق غذاخوری
آرد سوخاری ¾ لیوان
سبزیجات معطر خشک و تازه کافی
نمک و فلفل کافی

طرز تهیه کاکائو ذرت

مرحله اول

من آماده می کنم کاکائو ذرت خوشمزه در ابتدای کار سیب زمینی ها را شسته و در قابلمه آب می ریزیم سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم و در آب در حال جوش می گذاریم تا کاملا نرم و پخته شود.

مرحله دوم

حالا ذرت را به همراه سبزیجات معطر در ظرف مناسبی می ریزیم سپس آرد نخودچی را به همراه آرد ذرت و آرد سوخاری در ظرف اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم. سپس سیب زمینی های پخته شده را از قابلمه خارج می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله پوست سیب زمینی ها را جدا می کنیم و با رنده ریز رنده می کنیم سپس به کاسه اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا مواد مخلوط و یکدست شود. حالا تابه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله چهارم

سپس مقداری کره مایع به ماهیتابه اضافه کنید و اجازه دهید کره خوب داغ شود، سپس مقدار کمی از مایه کوکو به اندازه نارنگی بردارید و با دست به شکل دلخواه در بیاورید و در تابه بچینید.

مرحله پنجم

حالا اجازه دهید دو طرف نارگیل کاملا قرمز و طلایی شود. در آخر نارگیل را با گوجه فرنگی سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا