اخبار روزفناوری و تکنولوژی

هواوی P70 قوانین عکاسی موبایل را عوض کرد!

خرید فالوور از سایت اینبو

به گزارش سایت سرگرمی روز، گوشی‌های هواوی میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو و میت ۶۰ پرو پلاس جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار چین هستند و از پردازنده اختصاصی کرین 9000S استفاده می‌کنند.

میت ۶۰ پرو با حسگر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 روانه‌ی بازار شد. سونی یکی از شرکای تجاری قدیمی‌ هواوی است و حسگر دوربین گوشی‌های این شرکت را می‌سازد. غول ژاپنی به‌غیر از هواوی، با شرکت‌های دیگری مثل سامسونگ و شیائومی هم همکاری می‌کند.

احتمالاً هواوی در دوربین پرچم دار آینده‌ی خود، از حسگر سونی استفاده نخواهد کرد. افشاگری پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرد و گفت که سونی و هواوی قرارداد خود برای ساخت حسگر دوربین گوشی‌های غول چینی را تمدید نکرده‌اند و هواوی P70 با حسگر دوربین اختصاصی هواوی عرضه خواهد شد.

هواوی مجبور شد همکاری خود با لایکا را قطع و برند XMAGE را برای ارتقای کیفیت دوربین گوشی‌های خود رونمایی کند. احتمالاً گوشی پرچم‌دار هواوی P70 افزون‌بر دوربین اختصاصی، به حسگر اثرانگشت اختصاصی نیز مجهز خواهد بود.

اطلاعات دقیق و رسمی از مشخصات و قیمت گوشی هواوی P70 در‌دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود غول چینی قیمت گوشی جدید خود را افزایش ندهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا