سبک زندگی

وحشت «نیکلاس کیج» از هوش مصنوعی

خرید فالوور از سایت اینبو

نیکلاس کیج در مصاحبه‌ای گفته است که از هوش مصنوعی وحشت دارد و امیدوار است که اسکن‌های اخیر بدنی که او برای دو پروژه آینده انجام می‌دهد به عنوان نقطه شروعی برای فناوری هوش مصنوعی برای بازآفرینی او روی صفحه نمایش پس از مرگ مورد استفاده قرار نگیرد.

به گزارش سرگرمی روز، به نقل از نیویورکر، کیج در سریال «مرد عنکبوتی نوآر» محصول مشترک «ام جی ام پلاس» و آمازون پرایم نقش آفرینی خواهد کرد و برجسته ترین نقش تلویزیونی خود تا به امروز را رقم خواهد زد. او اعتراف کرد که تلویزیون هیچ وقت برایش جالب نبود، اما وقتی می توانستم چیزی را بیان کنم برایش جالب بود.

این بازیگر با اشاره به اینکه به زودی برای دو پروژه آینده خود اسکن بدن را انجام خواهد داد، گفت: «آنها باید من را در رایانه بگذارند و رنگ چشمانم را هماهنگ کنند.» آنها فقط بدنم را می دزدند و با هوش مصنوعی دیجیتال هر کاری می خواهند با آن انجام می دهند … امیدوارم این هوش مصنوعی نباشد. من از این می ترسم. من در این مورد زیاد صحبت کرده ام… حقیقت واقعا برای هنرمندان به کجا ختم می شود؟ “وقتی من مرده ام، نمی خواهم از طریق هوش مصنوعی با بدن و صورت من کاری انجام دهید.”

کیج همچنین در طول مصاحبه گفت که در این مرحله از حرفه خود، او چندان علاقه ای به حضور در فیلم های 100 میلیون دلاری ندارد، اگر پروژه مناسبی پیش بیاید، او مخالف آنها نیست. برنده اسکار می گوید نقش های اخیر در درام های مستقل مانند “خوک” و “سناریو رویا” با علایق حرفه ای او مطابقت دارد.

اخیرا یکی دیگر از بازیگران آمریکایی برنده اسکار، تام هنکس، در پیامی به 9.5 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام، گفته است که تصویر او بدون اجازه او در یک آگهی تبلیغاتی استفاده شده است و ویدیویی وجود دارد که برخی از طرح های بیمه دندانپزشکی را با نسخه من تبلیغ می کند. هوش مصنوعی که من با آن کاری ندارم.

این بازیگر در گذشته در مورد استفاده از هوش مصنوعی در فیلم و تلویزیون ابراز نگرانی کرده است، اگرچه او مشکلی برای تایید نسخه های دیجیتالی تغییر یافته خود در فیلم ها نداشته است. انیمیشن کامپیوتری فانتزی کریسمس Arctic Express در سال 2004 از نسخه CGI هنکس استفاده کرد. او همچنین با استفاده از تکنیک‌های کامپیوتری در صحنه‌های فیلم مردی به نام اتو در سال ۲۰۲۲ خود را پیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا