مد و زیبایی

پرطرفدارترین مدل بلوز زنانه و بسیار خاص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

مدل بلوز زنانه

خب بریم سراغ مدل بلوز زنانه! امروزه که همه به دنبال مد و راحتی هستند، بلوزهای زنانه گزینه مناسبی هستند. حالا می خواهم در مورد انواع بلوز زنانه با شما صحبت کنم که می توانید در زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنید و استایل خود را متفاوت و جذاب کنید.

مدل بلوز جدید

****

مدل بلوز بلند

****

بلوز حریر مجلسی

بلوز نخی یک گزینه عالی برای روزهای گرم تابستان است. چون نخی هستند خنک و راحت هستند و نمی گذارند عرق کنید. اگر به دنبال استایلی ساده و شیک هستید، بلوز نخی می تواند انتخاب خوبی باشد. آنها طرح ها و رنگ های مختلفی دارند که به راحتی می توانید آن ها را با شلوار جین یا دامن های کوتاه ترکیب کنید. همچنین اگر به پوست خود حساس هستید، یک بلوز نخی هرگز شما را آزار نمی دهد.

بلوز ابریشمی شیک

****

مدل بلوز زنانه شیک

****

الگوی تمیز بلوز زنانه

اما اگر به دنبال چیزی رسمی تر و جذاب تر هستید، بلوز رسمی Lemme می تواند یک انتخاب عالی باشد. این بلوز با پارچه های براق دوخته شده است که با برخورد نور به آنها برق می زند. در مهمانی ها و مجالس شب، بلوز جلوه خاصی به شما می دهد. آن را با یک شلوار مشکی نازک یا یک دامن بلند ست کنید و آماده باشید تا همه نگاه ها را به خود جلب کنید.

مدل خاص بلوز زنانه

****

مدل زیبای بلوز زنانه

****

مدل بلوز زنانه

اگر به بلوزهای بلند علاقه دارید بدانید که این مدل ها نیز بسیار شیک و کاربردی هستند. بلوزهای بلند را می توان با شلوارهای تنگ و ساق ترکیب کرد. به این ترتیب استایلی راحت و در عین حال شیک خواهید داشت. بلوز بلند برای روزهایی که می خواهید کمی راحت تر و گشادتر باشید عالی است. همچنین اگر قد بلندی دارید این مدل بلوز قد شما را بیشتر به رخ می کشد.

مدل بلوز گیپور زنانه

****

مدل بلوز گیپور

****

مدل بلوز لباس لمه

بلوز حریر مجلسی انتخابی عالی برای شیک پوشیدن و داشتن استایلی خاص است. پارچه ابریشمی بسیار نازک و ظریف است و وقتی روی بدن می افتد بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد. این مدل بلوز معمولا با جزئیات شیکی مانند گلدوزی یا مروارید کاری تزیین می شود که جلوه خاصی به آنها می دهد. آن را با یک شلوار یا دامن شیک ست کنید و آماده باشید تا در هر مهمانی بدرخشید.

مدل بلوز نخی زنانه

****

مدل بلوز زنانه

*****

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا