فناوری و تکنولوژی

استفاده از ChatGPT بدون نیاز به اکانت

خرید فالوور از سایت اینبو

دسترسی به چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT ساده تر از همیشه است.

به گزارش دیجیاتو، در پست وبلاگ OpenAI آمده است که این به روز رسانی به صورت جهانی منتشر می شود تا ChatGPT را برای هرکسی که می خواهد از قابلیت های آن استفاده کند در دسترس قرار دهد. در واقع اکنون بدون نیاز به داشتن حساب کاربری، افراد می توانند با سهولت بیشتری از قابلیت های این هوش مصنوعی بهره ببرند.

استفاده از ChatGPT بدون حساب کاربری امکان پذیر شد

بدون نیاز به حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید

با این تغییر، OpenAI می‌گوید که حفاظت‌های بیشتری را برای محتوا اعمال می‌کند و درخواست‌های نامناسب را در طیف وسیع‌تری از موضوعات مسدود می‌کند. با این حال، جزئیات بیشتری در مورد این موارد ارائه نشده است.

انصراف از برنامه جمع‌آوری داده‌های آموزشی مدل هوش مصنوعی حتی برای کاربرانی که بدون حساب از ChatGPT استفاده می‌کنند، همچنان در دسترس خواهد بود.

از زمان انتشار عمومی ChatGPT، کاربران برای استفاده از این چت ربات هوش مصنوعی نیاز به یک حساب کاربری دارند. در ابتدا ایجاد یک حساب کاربری نیاز به ارائه شماره تلفن داشت، اما بعداً امکان استفاده از آن با ایمیل نیز فراهم شد. اکنون برای استفاده از این ابزار قدرتمند نیازی به ایجاد حساب کاربری یا ایمیل ندارید.

OpenAI می گوید ChatGPT بیش از 100 میلیون کاربر در 185 کشور دارد که هر هفته از این ابزار استفاده می کنند. بر اساس داده های SimilarWeb، چت ربات ChatGPT همچنان با 1.6 میلیارد بازدیدکننده در ماه فوریه، پربازدیدترین چت ربات هوش مصنوعی در جهان است. با این حال، جمینای گوگل نیز در مسیر رشد قرار دارد. البته اوج ChatGPT به می 2023 باز می گردد. زمانی که تعداد بازدیدها به 1.8 میلیارد رسید.

OpenAI به تازگی محصول هوش مصنوعی جدیدی به نام Voice Engine معرفی کرده است که می تواند هر متنی را با صدای انسان تنها با دریافت 15 ثانیه صدا بخواند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا